Dag 230 - Vet op de benen vertelt me anderen te besturen en niet mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te horen, zien en realiseren dat vet op de benen me vertelt, dat mijn richting in het leven afhankelijk is van mijn besturing van anderen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te horen, zien en realiseren dat vet op de benen me vertelt, dat mijn richting in het leven afhankelijk is van mijn besturing door anderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te zitten wachten om door anderen te worden bestuurd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat mijn belangrijkste doel in het leven is partners te besturen en niet mezelf.






Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de benen een grote hoeveelheid bloed circuleren, zodat de benen in hoge mate beschikbaar blijven voor eventuele reacties


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de bloedsomloop en de lymfen in de benen te laten overheersen door de manier waarop ik de benen heb gestructureerd. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de benen te gebruiken om me op voedsel te storten, dat de maag vult; om te vluchten voor mijn angsten; om me op geld te storten; om genetisch in beweging te komen; om me in contact te brengen met een seksuele partner, enzovoort. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de benen in de evolutie een belangrijke rol vervullen als schepsel met een onmiddellijk inzetbaar vermogen ter bescherming van mezelf. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn fysieke lichaam misbruikt te hebben door het onmiddellijk inzetbaar vermogen ter bescherming van mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te leven om mezelf te beschermen - mezelf te beschermen zonder aan leven toe te komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de benen een immense last met zich mee dragen door de infrastructuur van onze benen door alle bloedvaten, vetten en haarvaten - door het belang van de benen als een instrument tot zelfbescherming. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we alles wat we behoeden, al onze problemen en informatie met betrekking tot onze angsten in de benen hebben geplaatst en als we die vracht meer dan twintig jaar met ons meedragen, onze benen tekenen van fysieke spanning vertonen. 

~ ~ ~

Ik stel mezelf ten doel dat mijn richting in het leven niet langer afhankelijk is van mijn besturing van/door anderen. 

Ik stel mezelf ten doel in te zien waar ik mezelf nog niet stuur maar anderen stuur.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met wachten om door anderen te worden bestuurd.

Ik stel mezelf ten doel mezelf verder te onderzoeken waar ik nog onbewust reactieve patronen binnenga en assisteer en ondersteun ik mezelf door middel van mijn stemtonaliteit te meten in communicatie met partners/anderen.

Ik stel mezelf ten doel mijn angsten onder ogen te zien en te vergeven.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we leven om onszelf te beschermen.

Ik stel mezelf ten doel toe te komen aan leven.

Ik stel mezelf ten doel het belang van de benen als een instrument tot zelfbeweging in zelfeerlijkheid als één en gelijk als alles te ontwikkelen.

Ik stel mezelf ten doel mijn problemen en informatie met betrekking tot mijn angsten in de benen te onderzoeken en ze te ontlasten van fysieke spanning door verwijdering van alle angsten door zelfvergeving/-correctie.


Vergezel ons op de Reis naar Leven!


Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 

Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships


Reacties

Populaire posts