woensdag 9 januari 2013

Dag 223 - Zelfvergeving Cognitieve Dissonantie en Zelf-Opwekking Mentale Conflicten

Dit is een vervolg op Dag 222 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dissonantie in mezelf op te wekken wanneer ik geconfronteerd word met informatie die inconsistent is met mijn geloofssystemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb angst als energie in mezelf op te wekken wanneer ik geconfronteerd word met informatie die niet strookt met mijn kennis/zelfreligie/denkbeelden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dissonantie in mezelf op te wekken wanneer ik geconfronteerd word met informatie die botst met mijn eigen conditionering/programmering.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te participeren in geloofssystemen in plaats te zien, realiseren en begrijpen dat wie ik ben geen kennis/informatie - wie ik ben is hier als alles.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me ongemakkelijk te voelen binnenin mezelf wanneer ik mensen dingen hoor zeggen die ik niet kan plaatsen/volgen in plaats mezelf te realiseren dat ik er niets mee hoef en het gewoon hier te laten zijn voor wat het is -- geen angst/energetische ervaring, geen oordeel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik moet volgen wat mensen zeggen in plaats mezelf te realiseren dat ik alleen mezelf hoef te volgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ontzet raken te wanneer ik  uitgedaagd word in wat ik het meest nauwlettend wil vasthouden in plaats mezelf te realiseren dat ik alleen mezelf hoef vast te houden als het vlees als wie ik ben als één en gelijk als alles.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mentale conflicten te creëeren wanneer geloofsystemen/ideëen of aannames worden tegengesproken door andere/nieuwe informatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het eng te vinden wat andere mensen zeggen m.n. toen ik kind was en later in situaties waar ik niet uit kon. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de partner waar ik tot voor kort hier mee in huis woonde dit ook ervaren moet hebben, zeker doordat ik zoveel 'moeilijke' woorden/taal gebruik.
  
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik verantwoordelijk ben voor wat een ander in zichzelf ervaart en plaatsvervangende gevoelens ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen in anderen dissonantie te creëeren door te communiceren in kennis en informatie in plaats te communiceren in eenheid en gelijkheid over wie ik ben.
 
~ ~ ~ 

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat de meeste mensen hun huidige begrip van de wereld zoeken te behouden door het verwerpen, wegredeneren of vermijden van nieuwe informatie òf door zichzelf te overtuigen dat er niet werkelijk een conflict bestaat. 


Wandel het proces uit de Geest en in/als het Lichaam/Aarde mee!


Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/



Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 


Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen