Dag 239 - Met boosheid de buitenwereld/anderen reguleren

De buitenwereld en binnenwereld is één en gelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met boosheid mijn omgeving/buitenwereld/anderen trachten te bewegen iets te doen of iets niet te doen in plaats eerst de persoon te vergeven, vervolgens mezelf te vergeven voor de reacties die in me opkomen en dan in helderheid te kunnen zien wat het beste is voor alle leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met boosheid druk uit te voeren op mensen en dieren in mijn omgeving om ze wel of niet iets te laten doen wat ik wil.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik door boosheid mijn fysiek en mijn zelfwaarde schade berokken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb besloten te hebben als kind uiterlijk niet boos te worden maar dit innerlijk te ervaren en hiermee boosheid in en als mijn geest te onderdrukken doordat ik het oordeelde in plaats te zien dat het simpelweg een masker is voor het masker van de energetische verslaving aan de adrenalinestoten van angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat boosheid een vorm van manipulatie is.



Reacties

Populaire posts