Dag 240 - Republiek vs. Monarchie: om Strijd/Wrijving te veroorzaken tussen mensen

 Zelfeerlijkheid - De Sleutel tot Totale Vrijheid als gelijken.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat alle leven gelijk is. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een 'koning'/'koningin' gelijk is als alle andere mensen/leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat een 'koningin'/'koning' gewoon een menselijk wezen als ieder ander en hier op aarde is om uitdrukking aan zichzelf te geven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat polariteit de definitie is van twee manifestaties van gepolariseerde expressies.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat polariteiten als monarchie/republiek zijn gecreëerd en gemanifesteerd in dit bestaan van dit geestbewustzijnsysteem met het doel om strijd te veroorzaken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in mijn hoofd voortdurend van de ene pool naar de tegenovergestelde pool te springen, alsof ik met mezelf in mijn hoofd een tenniscompetitie speel - als met de rest van mijn wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb strijd met mezelf en anderen te veroorzaken door deelname in polariteiten van de geest.






Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat polariteit strijd veroorzaakt in mijn hoofd en ik deze strijd voortzet met anderen in mijn wereld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik verantwoordelijk ben voor de shit in de wereld door de deelname in polariteiten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat twee tegengestelden bestaan om wrijving te veroorzaken tussen ons mensen en om ons bevooroordeeld en bezig te houden - en niet te realiseren wie we zijn in iedere ademhaling.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me in mijn hoofd te amuseren met strijd tussen twee tegenpolen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat deze hele wereld, deze hele gesystematiseerde realiteit van het geestbewustzijnbestaan, is ingericht voor ons amusement om ons ergens mee bezig te houden, om onze aandacht af te leiden, zodat we niet hier zijn in iedere ademhaling als wie we zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard heb te denken dat een koningshuis de economische betrekkingen met het buitenland bevordert in plaats mezelf te realiseren dat alleen de economische belangen van de enkelen worden behartigd en nooit het belang van alles en iedereen omdat in het huidige systeem geen gelijkheid heerst en alleen ongelijkheid en onenigheid als te zien in de strijd in het hoofd tussen monarchie en republiek. Zonder te realiseren dat alleen totale gelijkheid onze geestelijke verslaving aan strijd zal stoppen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpendat de gevoelens / emoties die ervaar slechts energetische ervaringen zijn als generator en krachtbron van geestbewustzijnssystemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat er een verbindende factor moet zijn en deze te verbinden met een vrouwelijk mens in de rol van koningin in plaats zelf hier alleen te durven staan als eenheid en gelijkheid van leven al wat het beste is voor alle leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen waarom/hoe onze Verbondenheid/verbindende factor binnen het Bestaan een manifestatie is/was van bewuste Slavernij. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf heb toegestaan en aanvaard relaties van verbondenheid te creëeren in plaats van Gelijkheid en Eenheid hier.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de verbondenheid/de verbindende factor die ik voel met de koningin/koning  een manifestatie van bewuste slavernij is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen hoe/waarom Verbondenheid/de verbindende factor in feite een Illusie van Eenwording is en Afscheiding binnen het bestaan vereeuwigt in plaats het Bestaan in feite daadwerkelijk één te maken.

Audio ondersteuning [engels]: consequentie van existentiële verbondenheid


Zelfverbintenissen 


Ik stel mezelf ten doel mensen te herinneren dat alle leven gelijk (geschapen) is.

Ik stel mezelf
ten doel aan te tonen dat een koning of koningin niet meer is dan anderen - dat we alleen door geloof in meerderen en minderen de huidige absurde realiteit van ongelijkheid hebben gecreëerd door dit toe te staan en te accepteren.

Ik stel mezelf ten doel mensen te onderwijzen/wijzen op het feit dat we hier op aarde zijn om te leren begrijpen wie ze zijn als eenheid en gelijkheid van leven; dat is onze werkelijke bestemming.





 

Reacties

Populaire posts