Dag 245 - Schouders vertegenwoordigen (je beweging in) verantwoordelijkheid

Schouders vertegenwoordigen verantwoordelijkheid en je beweging daarbinnenin, dus - rechterschouder, je beweging en verantwoordelijkheid nemen in de realiteit - en linkerschouder, je beweging en verantwoordelijkheid nemen voor je interne realiteit - dus, het punt waarmee je geconfronteerd wordt in jezelf en je wereld, laat zien dat je niet-flexibel bent, niet beweegt, maar "vast" blijft zitten - dus, kijk ernaar hoe dit af te stemmen op het nemen van verantwoordelijkheid en de punten te sturen in oplossingen die het beste zijn voor iedereen.
 ~ Sunette Spies, Desteni Universe

Van E-motie (e-nergiebeweging) naar Zelf als fysieke Adembeweging binnen het principe wat het Beste is voor alle Leven.


Zelfvergeving met betrekking tot rechterschouder:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen verantwoordelijkheid te nemen in de realiteit van het leven waardoor ik energie hebt opgebouwd in mijn fysiek ter plekke van mijn rechterschouder.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te onttrekken/beroven van het nemen van verantwoordelijk voor de realiteit, niet realiserende mezelf en iedereen van het leven te onttrekken en beroven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te verstoppen in relaties om geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen voor de realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik binnenin het geen verantwoordelijkheid nemen voor het bestaan als één een leven-onwaardig wezen heeft gemaakt.


Zelfvergeving met betrekking tot linkerschouder:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen verantwoordelijkheid te nemen voor mijn interne realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb "vast" te blijven zitten en niet flexibel te zijn/te bewegen door het punt waarmee ik geconfronteerd ben in plaats deze punten te sturen in oplossingen die het beste zijn voor iedereen.

Zelfverbintenissen:

Ik ga de verbinding met mezelf aan me te bewegen en verantwoordelijkheid te nemen in de realiteit.

Ik ga de verbinding met mezelf aan een waardig mens te worden door verantwoordelijkheid te nemen voor het bestaan als één.

Ik ga de verbinding met mezelf aan verantwoordelijkheid te nemen voor mijn interne realiteit.

Ik ga de verbinding met mezelf aan flexibel te zijn/te bewegen door het punt waarmee ik geconfronteerd ben en deze punten te sturen in oplossingen die het beste zijn voor iedereen.



Belangrijk Zelfonderwijs qua Realiteit: 


The Power Principle 
http://metanoia-films.org/the-power-principle/

The Trap 
http://archive.org/details/AdamCurtis_TheTrap

Psywar 
http://metanoia-films.org/psywar/

Human Resources: Social Engineering in the 20th Century 
http://metanoia-films.org/human-resources/

The Century of the Self: Part 1- Happiness Machines 
http://youtu.be/prTarrgvkjo

Equality and Oneness Principles
www.desteni.org




Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/



Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 


Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts