Dag 250 - Gedragsverandering in een Positieve dan wel een Negatieve Obsessie

Wanneer iemand in je omgeving Verandert in zijn/haar Gedrag en Meer Vocaal Wordt over zijn/haar Gevoelens over een andere Persoon, wat duidelijk buiten proporties is en òfwel op een Positieve dan wel een Negatieve Obsessie duidt: is het Tijd om met de Persoon te spreken en uit te zoeken Hoe Ernstig het Probleem is. Wanneer de Persoon nog in staat is met je te Communiceren en in de Communicatie te Realiseren dat ze een Compulsieve Obsessie hebben die zich in de Geest afspeelt: kan men hen Assisteren door een Proces van Zelfvergeving en Schrijven. Wanneer de Persoon met Agressie en Eigengerechtigdheid op je Reageert, begrijp dan dat de Bezetenheid al de Vorm heeft aangenomen tot een staat waarin de Rede niet meer wordt Overwogen. Je zal dit heel veel gaan zien in Familierelaties en zoals Jezus aanduidde: "er zal Conflict zijn tussen Vader en Zoon, tussen Moeder en Dochter, tussen Broer en Broer en tussen Zus en Zus". Dit Conflict zal Escaleren.

Uit Bernard Poolman's blog Alcohol, Drugs en Demonische Bezetenheid [engelstalig] >>


Probleem

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGhqmuER9ySAwHEWvcYI8wvCq9FC9AU4SHkXWsz2Ng9P29hmnsB2SWHJeR3SVAEPM52hUctGaoSgXY8OYt3UzHT1Xcq9GwaxDLheGJA0mmBZVY9slCWJM2UIUwP41e65JUA3I4RFxSetrJ/s1600/dependent.jpgWelnu, recentelijk zijn er twee personen in mijn omgeving die een obsessie met een ander mens hebben, het ene (vrouwelijke) wezen heeft een negatieve obsessie met een mannelijk wezen en het andere (mannelijke) wezen heeft een positieve obsessie met een vrouwelijk wezen - beide personen zijn ook in verregaande mate verwoven met het gebruik van alcohol en/of drugs (weed); de laatste betreft iemand die zijn gevoelens ('positief') over mij ventileert. 

De vrouwelijke persoon heb ik aangeboden met haar te gaan zitten voor schrijven en zelfvergeving - nadat ze me belde niet meer te weten wat te moeten doen.

Eerder in mijn leven is een dergelijke 'positieve' obsessie van een man voor mij uitgemondt in een ontvoering en gijzeling van mijn persoon in de ander zijn huis. Dus wil ik hier toch eens kijken hoe dit te voorkomen in de toekomst en of dat te voorkomen is. Is het niet iets dat zich hier aan mij/ons openbaart en waarin ik kan leren zien/stoppen wat we in onszelf hebben toegestaan en aanvaard in en als onze wereld?

Wat ik nu ook deze keer weer zeg of schrijf er is geen fatsoenlijke (lees: rationele) communicatie meer mogelijk. En als ik aangeef dat ik niks kan met liefdesverklaringen of iets dergelijks werkt dat alleen maar meer als olie op het vuur. Intussen begrijp ik door stevige zelfstudie van het Desteni materiaal en mezelf waarom dit zo kan escaleren. Ik raad een ieder die wil weten hoe we in elkaar zitten de nederlandse site grondig te bestuderen of je tot de Eqafe online winkel te wenden. Ook deze keer voelt de persoon zich persoonlijk aangesproken/afgewezen wanneer ik aangeef dat ik geen behoefte heb aan welke verklaring van wie dan ook. Dat het ervaren van een afwijzing nooit door een ander gebeurt maar altijd door zelf, is al niet meer te communiceren. De persoon reageert met agressie en eigengerechtigdheid op me (op zichzelf in feite) en ik begrijp dan dat de bezetenheid al de vorm heeft aangenomen tot een staat waarin de rede niet meer wordt overwogen. Dit begreep ik destijds ook, maar ik begrijp niet hoe ik hier 'nu vanaf kom'. 

In ieder geval assisteert en ondersteunt het/dit schrijven me -- alsook dit door openbaring uit de wereld te helpen, zodat meer mensen zich realiseren wat er aan het gebeuren is en we elkaar kunnen leren assisteren en ondersteunen om alle zelfmisbruik te stoppen; immers, alcohol- en drugsgebruik is zelfmisbruik en misbruik in de wereld bestaat omdat zelfmisbruik bestaat.


Oplossing

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in een angst te schieten voor weer eenzelfde ervaring met een mannelijk wezen dat een positieve obsessie ontwikkelt 'voor mij' - hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor de omslag in agressie en eigengerechtigdheid in de gesproken en geschreven woorden wanneer ik niet beantwoord aan hun verwachtingen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik  door het deelnemen in het gebruik van alcohol en drugs mezelf misbruik en ik zo automatisch misbruik in de wereld veroorzaak, omdat ik mezelf realiseer dat geen enkele daad of woord zonder consequenties is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb speciale gevoelens voor een wezen in mijn geest te creëeren - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te zien, realiseren en begrijpen dat gevoelens zoals liefde en bewondering voor een ander allemaal prachtige uitdrukkingen zijn in mensen, maar slechts uitdrukkingen van polariteiten van emoties zijn – ontworpen afgeleidingen van emoties om de ervaring van polariteit of dualiteit in ieder mens op Aarde te laten ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat gevoelens energetische expressies zijn die me beïnvloeden met controle en besturing.

 
Default_puzzelbrein
 Denken vindt alleen plaats in het kleine compartiment rond de ogen en in het deel in je solar plexus [navel].  Dat denken zit alleen in dat kleine gedeelte in je hoofd en daar komen gevoelens en emoties ook vandaan.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat gevoelens zoals emoties dezelfde energetische uitdrukking zijn als de motor voor het geestesbewustzijnsysteem. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat gevoelens zijn ontworpen in het geestesbewustzijnsysteem van mensen, zodat iedereen altijd leeft binnen de polariteiten van gevoelens en emoties, goed en slecht, juist en verkeerd, positief en negatief enzovoort om op die manier vanbinnen een slaaf te blijven en als bewustzijn door het Witte Licht bestuurbaar te blijven en ons nooit de kans te geven om hier te zijn, constant op ieder moment, waar niets beweegt in zelf, zoals wie we zijn op ieder moment. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat dit is wat ons mensen op dit moment beweegt en bestuurt, gevoelens en emoties ontworpen in het geestesbewustzijnsysteem als wat wij mensen zijn geworden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat als ik emotioneel word – woedend, verdrietig, angstig, bezorgd, enzovoort, of ik gevoelens ervaar van liefde, verlangen, geluk, enzovoort, ik moet onthouden dat ik mezelf laat besturen en beheersen door bewustzijn als geest volgens welk systeem ik mezelf gedefinieerd heb.


Wordt vervolgd...




Reacties

Populaire posts