Dag 251 - Eerst moet mijn Fysiek op orde zijn voor ik kan gaan leven-Illusie


      Stop het denken en beëindig al je problemen. ~ Lao Tzu


Fysiek sterke vrouw training met halters in sportschool Stockfoto - 15316169
Gedachte/probleem

Eerst moet mijn fysiek op orde zijn voor ik kan gaan leven.

Eerst moet ik zonder fysieke last/pijn zijn voor ik kan gaan leven in plaats mezelf te realiseren dat als ik ga leven de pijn weg gaat/vloeit.


Oplossing/zelfvergeving


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de gedachte dat mijn fysiek eerst op orde moet zijn voor ik kan gaan leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken/vinden/geloven dat mijn fysiek eerst op orde moet zijn voor ik kan gaan leven/een leven kan krijgen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vinden/denken/geloven dat ik eerst zonder fysieke last/pijn moet zijn voor ik kan gaan leven in plaats mezelf te realiseren dat als ik ga leven als leven de pijn weg gaat/vloeit.


Beloning/zelfcorrectie en zelfdoel

Wanneer en als ik mezelf zie deel nemen in de gedachte dat mijn fysiek eerst op orde moet zijn voor ik kan gaan leven - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe deel te nemen in de gedachte dat mijn fysiek eerst op orde moet zijn voor ik kan gaan leven, omdat ik mezelf realiseer een andersomredenering erop na te houden. In plaats - breng ik mezelf terug hier in en als de fysieke omgeving en beweeg ik mezelf natuurlijk in het ruimte/tijd continuum.

Wanneer en als ik mezelf zie vinden/denken/geloven dat ik eerst zonder fysieke last/pijn moet zijn voor ik kan gaan leven - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe te vinden/denken/geloven dat ik eerst zonder fysieke last/pijn moet zijn voor ik kan gaan leven, omdat ik mezelf realiseer dat ik niet zelfsturend ben, maar mezelf laat beinvloeden/pijn doe door gedachten. In plaats - stel ik mezelf ten doel mijn fysiek van alle pijnlijke energie te bevrijden door het proces van schrijven, zelfvergeven en het bewegen in en als zelfverantwoordelijkheid voor mijn interne en externe realiteit.


Reacties

Populaire posts