Dag 252 - Uitkering en (mijn) leven in handen van een inslecht systeem


Het huidige systeem: we hebben Satans koninkrijk aangenomen - dat wordt gedaan door politiek, door regeringen, door opvoeding, door geldsystemen, door consumentisme, door werkelijk elk ding dat bestaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb doodsangsten uit te staan nu ik vandaag te horen kreeg dat mijn bijstandsuitkering wordt teruggevorderd omdat mijn 'recht' op een WW uitkering prevaleert.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb doodsangsten uit te staan mijn huis te verliezen door een systeem dat door en door slecht is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb totaal verontwaardigd te reageren op het bericht dat de medewerker van het UWV me doorgeeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb helemaal geen zin te hebben in een gesprek met iemand die belt van het UWV in plaats mezelf te realiseren dat ik dien te leren op te staan voor mezelf en een communicatie in eenheid en gelijkheid te voeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het leven totaal op te geven doordat ik deze systeemproblemen/-punten tegenkom.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vinden dat ik geen leven heb totdat het basisinkomen wordt ingevoerd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de toekomst op basis van een onbetrouwbaar inkomen dat elk moment door welk krankzinnige regelsysteem dan ook helemaal niet te zien zitten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb totaal de moed op te geven nog ooit eens een normaal leven te krijgen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vinden dat mensen die niet sociaal zijn en voor een basisinkomen zijn wel verwijderd mogen worden uit de samenleving/wereld in plaats mezelf te realiseren dat ik zelf niet sociaal ben in het willen verwijderen van mensen lol.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mensen die de armsten van Nederland en de wereld niet bijstaan dood te wensen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb pissed te zijn van dit gezeik terwijl er in feite genoeg geld in de wereld is om alle mensen van gelijke hoeveelheden geld te voorzien.



Reacties

Populaire posts