Dag 253 - Sociale Zaken worden pas werkelijk Sociaal met het Basisinkomen

Dit is een vervolg op Dag 252.

Wanneer en als ik mezelf realiseer doodsangsten uit te staan doordat de bijstandsuitkering wordt teruggevorderd omdat mijn 'recht' op een werkeloosheidsuitkering prevaleert - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe doodsangsten uit te staan doordat de bijstandsuitkering wordt teruggevorderd omdat ik mezelf realiseer dat angst niet nodig is. In plaats - fluit ik mezelf terug uit de geest naar HIER in tijd en ruimte en kalmeer ik mezelf door iets fysieks te gaan doen.

Wanneer en als ik mezelf doodsangsten uit zie staan mijn huis te verliezen door een systeem dat door en door slecht is- stop ik en adem i k - ik sta mezelf niet toe doodsangsten uit te staan door een systeem dat in en inslecht is, omdat ik mezelf realiseer dat door angst de onbewuste geest als het systeem juist in stand houdt. In plaats - sta ik op in mezelf als één en gelijk als het systeem en wandel ik adem voor adem door dit systeempunt tot het geregeld is.

Wanneer en als ik mezelf realiseer helemaal geen zin te hebben in een gesprek met iemand die belt van het UWV - stop ik en adem  ik - ik sta mezelf niet toe helemaal geen zin te hebben in een gesprek met iemand van het UWV. In plaats - sta ik op in en voor mezelf, verander en leer ik een communicatie in eenheid en gelijkheid te voeren.

Wanneer en als ik mezelf realiseer het leven totaal op te geven in deze matrixwereld doordat ik deze systeemproblemen/-punten tegenkom - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe het leven totaal op te geven in deze matrixwereld doordat ik deze systeemproblemen/-punten tegenkom, omdat ik mezelf realiseer dat ik mezelf nietkan opgeven - IK BEN HIER. In plaats - geef ik mezelf permissie te stoppen met denken en
te doen wat  de situatie vereist te doen.







Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat het onvermijdelijk is alle mensen een onvoorwaardelijk basisinkomen te geven om opstand en revolutie te voorkomen.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat medeleven is dat men geeft zoals men zou willen ontvangen – om een waardig leven ZONDER ANGST te garanderen.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat het compleet achterlijk en beperkt is zoals we bestaan door een ander niet dat te doen wat we willen dat onszelf geschiedt.





Belangrijk Zelfonderwijs van de Realiteit: 


The Power Principle 
http://metanoia-films.org/the-power-principle/

The Trap 
http://archive.org/details/AdamCurtis_TheTrap

Psywar 
http://metanoia-films.org/psywar/

Human Resources: Social Engineering in the 20th Century 
http://metanoia-films.org/human-resources/

The Century of the Self: Part 1- Happiness Machines 
http://youtu.be/prTarrgvkjo

Equality and Oneness Principles
www.desteni.org




Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 

Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships

Reacties

Populaire posts