Dag 254 - Wat zijn de Pijn/Verdrietervaringen na het Opbreken van een Relatie?

Even een uitstapje uit mijn reeks Uitkering en overlevingsangstverhalen. Ik heb een ondersteuning gekregen van mijn DIP buddy Maite aangaande de pijn die ik ervaar nadat ik mijn relatie met H. heb opgebroken. Ik wist even niet meer wat te doen met de behoefte om te huilen die steeds opkomt - onderdrukken is niet best en toen schreef Maite dit:
Wanneer het willen huilen opkomt, laat het gewoon maar komen - wanneer je ziet dat je echt in een staat van 'slachtoffer' gaat, dan kan je opstaan en zeggen 'nee, dit aanvaard ik niet' - want dat soort huilen is niet nodig. Maar het is wel goed om te huilen om los te laten - want dat is de relatie die ontbonden wordt in jezelf, het is als een soort rouw-proces - waarbij de verbindingen worden doorgesneden - dus als je ziet dat het gewoon opkomt, sta het dan toe.
Het is enkel wanneer je ziet dat je een 'pity-party' begint te houden, dat je stopt :)                                                                                                                         ~ Maite Zamora Moreno




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik de relatie terug aan moet maken omdat ik pijn/verdriet ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de ervaring van pijn/verdriet te verbinden met de gedachte dat ik het terug aan moet maken met mijn ex.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de neiging te hebben het huilen te willen onderdrukken als 'het lost toch niets op' terwijl het wel degelijk wat oplost mits ik niet verval in zelfmedelijden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb radeloos te worden van de gevoelens die opkomen als 'ik vind het heel pijnlijk' dat we het niet samen kunnen  - ik realiseer me dat ik de 'ik' is als de geest en niet de ik als het vlees dat ik werkelijk ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat deze ervaringen van 'pijn' nooit meer overgaan -  en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik altijd pijn zal blijven ervaren bij het zien van van H./foto's met H./herinneringen in huis met H. in plaats mezelf te realiseren dat als ik er geen aandacht/energie aan besteed deze ervaringen op een gegeven moment weggeëbd zullen zijn - het was slechts een illusie; ik ben HIER altijd, onveranderlijk, oneindig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb 'pijn' te ervaren bij het zien van de 'pijn' van mijn exen.

Zdzislaw Beksinsk, Polish painter


Ik realiseer me dat ik de relatie in mezelf aan het ontbinden ben.

Ik realiseer me dat ik de opgebouwde energiebanden/koorden aan het verbreken ben om in mijn eigen kracht als mijn fysieke lichaam te leren staan.

Ik realiseer me dat ik de energiebanden met dingen/mensen/iets buiten mezelf aan het verbreken ben door een proces van inkeer tot eenheid met het universum - om door zelfvergeving en zelfcorrectie in zelfoprechtheid te kunnen veranderen in en als de zelfopstanding/zelfverantwoordelijkheid als wat het beste is voor alle leven.



GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 



Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 

Wil je ook jezelf transformeren van het hebben van relaties naar het leven van overeenkomsten met anderen als zelf? Kijk dan hier eens  
 www.desteniiprocess.com/courses/relationships  

Reacties

Populaire posts