Dag 255 - Leven binnen de polariteiten van gevoelens en emoties

Leven binnen de polariteiten van gevoelens en emoties is natuurlijk geen werkelijk leven, maar slavernij.
 
http://www.tweelingzielen-soulmates.nl/transformatie/emoties.jpgIk vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat gevoelens en emoties in polariteit/dualiteit met elkaar zijn om mij weg te houden van mezelf als wie ik ben als de adem als de stilte van het vlees.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat wat mij/ons op dit moment beweegt en bestuurt, gevoelens en emoties zijn ontworpen in het geestesbewustzijnsysteem als wat ik/wij zijn geworden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik leef binnen de polariteiten van gevoelens en emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik binnen de polariteiten van gevoelens en emoties een slaaf ben van mijn geest/bewustzijn in het klein en het wereldsysteem in het groot.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te leven binnen de polariteiten van gevoelens en emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb op en neer te wippen tussen gevoelens en emoties als het hebben van seks binnen mijn geest/geestelijke masturbatie.



Ik begrijp nu dat zogauw ik in emoties en/of gevoelens participeer ik in het dualisme van de geest terecht ben gekomen en ik mezelf dien te stoppen/voorkomen door zelfvergeving in zelfoprechtheid te leven.




                          Gevoelens ('positieve' lading)
redres2.gif (2076 octets)
                          Emoties ('negatieve' lading)



Ik ga de verbintenis met mezelf aan mezelf te bevrijden van de slavernij van gevoelens en emoties.

Ik ga de verbintenis met mezelf aan om angsten, gedachten en gevoelens te willen onderkennen in plaats te verdringen om zo mezelf te kunnen assisteren en ondersteunen mijn fysiek verdrongen manifestatie op te zoeken en op te schrijven.

Ik ga de verbintenis met mezelf aan hier te zijn, constant op ieder moment, waar niets beweegt in mezelf, zoals wie ik ben op ieder moment. 




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts