Dag 266 - Activisten denken dat via de politiek geen verandering te realiseren is | Beloning

Dit is een vervolg op Dag 265 - Activisten denken dat via de politiek geen verandering te realiseren is | Oplossing; ik wandel in deze blogs het systeem Probleem - Oplossing - Beloning om te komen tot verandering als wat het beste is voor alle leven.

Je dient je Fundamenteel te Realiseren, dat: je Programmeerbaar Bent in een Programmeerbare Wereld, waar je Geprogrammeerd bent om op bepaalde manieren te Reageren op je Omgeving die je op elke mogelijke manier van Gezond Verstand afleiden.


Ik ga de verbintenis met mezelf aan te zien, realiseren en begrijpen dat we geprogrammeerd zijn om op bepaalde manieren te reageren op onze omgeving die ons op elke mogelijke manier van Gezond Verstand afleid.

Ik ga de verbintenis met mezelf aan om aan te tonen dat activisten geprogrammeerd zijn om op bepaalde manieren op hun omgeving te reageren die hen op elke mogelijke manier van Gezond Verstand afleid.




Ik ga de verbintenis met mezelf aan om aan te tonen dat activisten geprogrammeerd zijn te denken dat er geen verandering door middel van politiek plaats kan vinden hetgeen exact de bedoeling is van hen die ACHTER HET GORDIJN bepalen wat de regering (niet) doet, de corporate elite en illuminati.

Wanneer en als ik mezelf zie denken en geloven dat het politieke systeem zo is opgebouwd dat je van binnenuit juist niets kan veranderen en dat het juist altijd bij het oude (de huidige liberale / conservatieve politiek) zal blijven - stop ik en adem ik - ik geef mezelf de permissie te stoppen met denken, omdat ik me realiseer dat in/door het denken/geloven inderdaad alles bij het oude zal blijven. In plaats - geef ik mezelf permissie te stoppen met denken/geloven omdat ik me realiseer dat ik verslaafd ben aan de energie van het denken en pas ik mezelf toe als gezond verstand toe van leven in het focussen op het wandelen van legale wegen binnen het systeem/de matrix om te komen tot het invoeren van systemen die het beste zijn voor iedereen.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat het participeren in denken en geloven ons inderdaad geen veranderingen zullen brengen alleen een vergeefs rondjes lopen daar in het hamsterwiel van het denken/de geest/het hoofd.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we de obstakels in het huidige partijpolitieke systeem kunnen transcenderen door stabiel adem voor adem onze eigen obstakels/patronen als het systeem van binnenuit te veranderen binnenin het principe/de focus van wat het beste is voor iedereen door middel van een proces van zelfvergeving voor wat we toegestaan en aanvaard hebben als onze realiteit.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat we als het systeem dienen te veranderen als onszelf als door mee te doen met de partijpolitiek en mensen praktisch gezond verstand als wat het beste is voor iedereen te onderwijzen - om te komen tot één man, één stem op de doelen en principes van het Gelijk Geld Kapitalisme.


Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat geweld en revolutie onnodig veel zal kapotmaken in de fysieke wereld en voorkomen dienen te worden door zo spoedig mogelijk het basisinkomensysteem in te voeren om meer angst en lijden te stoppen.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat een buitenparlementaire evolutie het kapitalisme niet kan verwerpen of doen verdwijnen omdat we zelf het kapitalisme zijn en dus feitelijk onszelf verwerpen of doen verdwijnen.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat alleen de processen van zelfverandering en systeemverandering werkelijk tot een ommekeer zullen leiden.
Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat disinformatie opzettelijk door bepaalde - door de corporate elite ingehuurde - personen in deze 'revolutionaire' groepen verspreid wordt om meer haat tegen/afscheiding van de regering te produceren, zodat de regering door kan gaan met de belangen van het bedrijfsleven te behartigen in plaats van oplossingen in te voeren die het beste zijn voor iedereen. 

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat als er geen verandering komt via de politiek er überhaupt geen verandering op nationaal/internationaal komt, omdat ik mezelf realiseer dat politiek de enige legale weg is.
 

Reacties

Populaire posts