Dag 267 - "Als ik mijn huis verlies, maak ik mezelf van kant"

Probleem:

De gedachte op de achtergrond  "Als ik mijn huis verlies, maak ik mezelf van kant".



Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de gedachte "Als ik mijn huis verlies, maak ik mezelf van kant".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken "ik moet er niet aan denken dat ik mijn huis verlies".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat door te denken "ik moet er niet aan denken dat ik mijn huis verlies" er alsnog aan te denken en er aandacht aan te geven in plaats de gedachte te stoppen/vergeven en niet te laten bepalen hoe ik mij ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard gepreoccupeerd te zijn in de gedachte/angst mijn huis te verliezen in plaats reëel te zien, realiseren en begrijpen dat ik dat zelf kan voorkomen door gezond verstand van leven binnen/met de middelen die ik heb.


Beloning:

Leven is hier in elk moment van ademhalen deelnemen als fysiek wezen hier, niet daar in de geest.

Ik stel mezelf ten doel als prioriteit in mijn leven te hebben om financieel stabiel te zijn
ondanks het lage niveau van inkomsten en er alles aan te doen dat ik mijn huis niet verlies.

Ik stel mezelf ten doel door te gaan met eisen/pleiten voor een onvoorwaardelijk basisinkomen als vrijwaring van een leven zonder angst en lijden.

Ik stel mezelf ten doel mensen te onderwijzen dat de invoering van een basisinkomen een groot deel van onze overlevingsangsten zal wegnemen.

Ik stel mezelf ten doel mensen te onderwijzen dat de invoering van een Gelijk Geld Kapitalisme het begin van werkelijk leven is, vrij van angsten en lijden.

 

Reacties

Populaire posts