Dag 268 - Vechten met Mezelf - Mijn Bloedsuikerspiegel

Probleem:

Vechten met mezelf wanneer ik ingestort ben na eten.







Oplossing:


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met mezelf te vechten wanneer ik na het eten intense moeheid ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te weten wat ik moet doen om mezelf weer op te vijzelen wanneer ik na het eten intense moeheid ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het heel erg zat te zijn dat ik na het eten zo moe word.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te durven eten omdat ik bang ben dat er weer zo'n aanval van moeheid komt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb heel erg me mezelf te stoeien wanneer ik zo'n enorme moeheid na het eten ervaar in plaats gewoon te gaan liggen tot het voorbij is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf urenlang te forceren te bewegen tot actie wanneer ik echt fysiek/mentaal niet meer kan.

Beloning:

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met vechten met mijn suikerspiegeldip.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te accepteren en omarmen wanneer ik een suikerspiegeldip ervaar en mezelf zoveel rust te gunnen tot ik weer op kan staan zonder mezelf urenlang te aggreveren.

Ik stel mezelf ten doel mild met mezelf te zijn/worden.




Reacties

Populaire posts