Dag 269 - Een brief van belastingzaken en ik ben in zak en as

Vanochtend ging het prima totdat ik een blauwe envelop van de deurmat oppakte en deze me meedeelde dat me geen IB 60 formulier verschaft kon worden; ik had over het bepaalde jaar geen aangifte inkomstenbelasting gedaan. Deze had ik juist zo spoedig mogelijk nodig om door te sturen naar de DUO groep  (dienst studiefinanciering) om aan te tonen dat ik niet draagkrachtig ben om af te lossen. De door DUO geplande/gesystematiseerde maandelijkse aflossing bedraagt een getal tweemaal mijn huidige inkomsten. Ik ben dus als de dood dat er ingevorderd gaat worden voordat de formulieren op hun plek zijn.

De rest van de dag was ik nog maar een schaduw van mezelf, malende in het denken/de angst alles te verliezen, geworteld in angst voor de dood feitelijk.

Ik bemerk dat er een soort sloomheid, een slome energie over me heen komt, waardoor ik gedepresseerd raak en denk dat ik moet liggen/slapen/eten voor energie. Om me op te vijzelen maar ik kan mezelf niet bevrijden van deze energetische ervaring. Energie duurt maar zo lang en raakt altijd uitgeput. Ik ben n u misselijk in mijn maag, voel me koortsig (opgejaagd) en wil naar bed..

Ik zal moeten zien te bewerkstelligen dat papierwerk/administratie me niet meer bepaalt hoe ik me ervaar. Ook zal de invoering van een systeem dat doorzichtig is en alles meer op elkaar afstemt zodat het functioneert geen overbodige luxe zijn. Stem op www.equalmoney.org


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts