Dag 270 - Oplossing en Beloning van in zak en as zijn van post

Probleem:

Ziek van angst worden van post die niet een soepele afhandelingen van problemen bevordert.


Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in het een blauwe envelop van de deurmat oppakken angst te ervaren voor het slechte nieuws dat deze brengt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ongelofelijk bang te zijn dat het formulier niet op tijd terug gestuurd kan worden om gigantische geldproblemen te voorkomen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb als de dood te zijn dat er ingevorderd gaat worden en ik alles verlies.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn kop in het zand te steken ten aanzien van de uitstaande studieschuld in plaats deze onder ogen te zien en tot een oplossing te komen mocht het nodig zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb op voorhand van het ergste uit te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf compleet te verlammen binnen de energie van angst.



 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf zo te laten beinvloeden door iets buiten mezelf dat ik de rest van de dag alleen nog maar een schaduw van mezelf was, malende in het denken/de angst alles te verliezen, geworteld in angst voor de dood feitelijk. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zo door mijn geest bewogen te zijn dat ik koorts ontwikkel - het gevolg van de wrijving van de energie van angst in mijn lichaam. Uit de angst volgen gedachten die weer stoffen/hormonen in mijn lichaam aansturen die me onder invloed laten zijn.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te reageren in en als een sloomheid/inertie/slome energie die 'over me heen' komt en gedepresseerd te raken  - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik moet liggen/slapen/eten voor energie in plaats mezelf de tijd te gunnen dat ik weer stabiel ben. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik mezelf moet opvijzelen in plaats mezelf te realiseren dat ik al in consequentie zit van de immense angst die ik ervaar en die me bedrukt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mezelf van deze energetische ervaring te kunnen bevrijden.


Beloning:


Ik stel mezelf ten doel te bewerkstelligen dat post/papierwerk/administratie me niet meer bepaalt hoe ik me ervaar. Ik zorg ook dat ik post zorgvuldig lees.

Ik stel mezelf ten doel te leren omgaan met slecht nieuws post.

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat angst niet nodig is.

Ik stel mezelf ten doel mee te werken aan de invoering van een systeem dat doorzichtig en eenvoudig is en alles op elkaar afstemt zodat het voor iedereen functioneert in alle practiciteit tot reducering van angst en lijden.


Reacties

Populaire posts