zondag 17 maart 2013

Dag 272 - Oorlog gebeurt in Huizen waar Mensen Doordraaien

Vervolg op de blog van gisteren. Het ontrafelen van de oorlog van gedachten/plaatjes en emoties in mezelf ten aanzien van de angst voor oorlog/calamiteiten buiten mezelf.





Probleem:

Deelnemen aan/in angst als het bewustzijn door kennis en informatie te horen/zien/lezen over een revolutie/opstand/derde wereldoorlog in Europa.

Angst voor calamiteiten/massahysterie/oorlog.

Angst voor massavernietiging. 

Angst voor mijn vege lijf/lijfsbehoud. 

Tegenstrijdige gedachten.

Ik doe mee aan mezelf vernietigen/zelfdestructief gedrag want het het toch klote op Aarde.

Ik wil geen vernietiging want ik wil leven. 

Gedachte dat /Nederland/Europa wordt net als met de pest in de Middeleeuwen, totaal verpauperd doordat mensen de pest aan elkaar hebben.


Oplossing:


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen aan/in angst als het bewustzijn door kennis en informatie te horen/zien/lezen over een revolutie/opstand/derde wereldoorlog in Europa.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard angst/energie te creëeren op het lezen/zien van kennis en informatie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in en als angst voor calamiteiten/massahysterie/oorlog.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in en als angst voor massavernietiging in plaats mezelf te realiseren dat ik mezelf als mijn fysieke menselijk lichaam vernietig door deelname in/als angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in en als angst voor mijn vege lijf. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in en als tegenstrijdige gedachten - een oorlog in mezelf creëerend op basis van iets/informatie buiten mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mee te doen aan mezelf vernietigen/zelfdestructief gedrag in de gedachte dat het toch klote is op Aarde in plaats mezelf te realiseren het feitelijk te creëeren/manifesteren door de gedachten en emoties die ik er op na houd.

Wanneer en als ik mezelf zie deelnemen aan/in angst als het bewustzijn door kennis en informatie te horen/zien/lezen over een revolutie/opstand/derde wereldoorlog in Nederland/Europa - stop ik en adem ik - ik geef mezelf de permissie te stoppen deel te nemen aan/in angst voor calamiteiten/revolutie/opstand/derde wereldoorlog/chaos. In plaats - blijf ik hier stevig in mezelf staan als de fysieke realiteit en werk ik met wat het leven me brengt om tot oplossingen die het beste voor alle leven zijn te komen.

Ik realiseer me dat ik in/als de angst voor massavernietiging juist massavernietiging creëer - vernietiging van de massa van/als mijn fysiek menselijke lichaam en de massa als de mensheid als het lichaam als één.


Beloning:

Geen oorlog/vernietiging meer meecreëren door zelfvernietiging/oorlog in mezelf te stoppen. De stilte als de vrede binnenin mezelf leven - geen emoties, geen gedachten. Als een ieder de innerlijke oorlog in zichzelf stopt, stop van zelf de oorlog buiten onszelf binnenin het principe 1+1+1+1.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen