Dag 273 - Het Werk dat Niet Zichtbaar is, is Belangrijker dan het Werk dat Zichtbaar is

Het Werk dat Niet Zichtbaar is, is Belangrijker dan het Werk dat Zichtbaar is. Degenen die aan de Macht zijn Begrijpen dit. Jezus begreep dat - hij Benadrukte Stilte. Dat betekent: op zo'n Manier Geven dat de Linkerhand niet weet wat de Rechterhand aan het doen is - het is een Compleet Engagement, Begrijpen dat wat men Percipieert van de Realiteit Niet over Mij gaat, Niet over Glamour, het Niet over Beroemdheid gaat; dat is Waarom de Natuur in Stilte Functioneert, dat is Waarom de Natuur ALLES Produceert hetgeen de Mens Vereist in Leven te blijven, in Stilte - Geheel en Al Krachtig, zonder Glamour te Zoeken. Welnu, de Mens Bestaat Allen voor Glamour, voor Beroemdheid, het Verlangen om Opgemerkt te worden, naar Aandacht Zoekend.

Daarom, het Werk Gedaan waar Niemand je Opmerkt: is het Belangrijkste Werk dat je Ooit kan doen. Dat zou de 99% moeten zijn en het deel dat de mensen Zien - dient de 1% te zijn. Dan heb je een Gebalanceerd Leven. Dan heb je het Potentieel een Betere Wereld voort te brengen, waar de 99% werkt in Stilte - doen wat gedaan moet worden om een Wereld voort te brengen die het Beste is voor Alle Leven. 

Lees meer www.creationsjourneytolife.blogspot.com/2013/03/day-327-glamour.html


Saskia van Gelderen

Vertaling van glamour, EN>NL

1 the often false or superficial beauty or charm which attracts: “the glamour of a career in films.”
schone schijn

2 great beauty or charm, achieved with the aid of make-up, beautiful clothes etc: “the glamour of film stars.”
betovering




Dit begreep ik inderdaad - "Het Werk dat Niet Zichtbaar is, is Belangrijker dan het Werk dat Zichtbaar is". Met mijn moeder als voorbeeld die in stilte werkte, geen ruchtbaarheid gaf aan wat ze allemaal deed en ze kon en deed heel veel, vooral fysiek werk - in tegenstelling tot mijn vader die wel uitweidde wat hij deed aan kantoor- en ander werk. Ik zei het dan ook regelmatig tegen anderen als mezelf om niet in een verkondiging/verleiding te gaan aandacht voor mij persoon te genereren. Toch is er een verlangen om wel ruchtbaarheid te geven aan wat ik doe- ook omdat ik mijn vader ben en dus dezelfde systemen heb gecopieerd. 

Als een probleem dat ik in mezelf zou willen oplossen is de behoefte meer dan 1% te willen ventileren te meer daar ik in een bijstandspositie verkeer en denk dit te moeten uitbalanceren door te melden/verantwoorden waar ik mezelf zoal mee bezig houd.  Grappig is ook dat mijn vader me altijd uitvraagt wat ik doe en dan niet goed weet wat te vertellen. 

Iets begrijpen is nog iets anders dan iets doen/leven. De 99% Werk in Stilte Doen/Leven.


Wordt vervolgd...




Vergezel ons op de Reis naar Leven!



shutterstock_134283407-[Omgezet]GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/
 


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 
 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Relatiecursus www.desteniiprocess.com/courses/relationships





Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit

Reacties

Populaire posts