Dag 283 Solliciteren en Hoe Ik Mijn Eigen Graf Graaf | Oplossing/Beloning

Als je in Angst bestaat = Gelijkheid is Onmogelijk, omdat je niet de Kwaliteit hebt, hetgeen de Kwaliteit van leven is en daarom: Je kunt geen Gelijkheid hebben. Zelfs als je het Schreeuwt en Beweert - is het Nutteloos, je doet het alleen uit Angst, niet uit Begrip. Als het Begrip is: Zul je Stil zijn en zul je Staan - maar, je bent Niet Gelijk.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb nadat ik in contact ben gekomen met de intercedent al tegenzin in het baantje van postbezorger in mezelf op te wekken gebaseerd op allerlei dingen die me via de oren (angst/ego) tot het bewustzijn komen in plaats mezelf te realiseren dat het bewustzijn een sluwe creatie is die mij bezet wil houden in interne communicatie als back chat en boosheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een gat te graven voor een ander en er zelf in te vallen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb pissed te zijn op het bestaan van uitzendbureau's die inkomsten van mij wegkapen en er alleen de hele dag voor op hun gat hoeven te zitten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de lust tot werken te laten vergaan door hoe dit hele systeem in elkaar zit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen idee te hebben hoe we dit systeem gaan veranderen, zo rot als het in elkaar zit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het systeem zo rot in elkaar zit door alle rotte geesten van mensen bij elkaar opgeteld -en da's veel rotte geesten en dus een heel rot systeem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb om toen ik gebeld werd door degene van het uitzendbureau het nodig te vinden om uitspraken te laten vallen als dat we slaven zijn. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb expres reacties bij de ander te willen uitlokken omdat ik zelf in mezelf reageer als in verontwaardiging dat ik zo weinig betaald krijg en het werk in te weinig tijd moet doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een ander angst te willen laten ervaren omdat ik dat zelf ervaar in plaats angsten in mezelf top te lossen door ze onder ogen te willen zien en vergeven. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb nog wat olie op het vuur te gooien toen deze persoon ontkende als dat hij het er niet mee eens dat we slaven zijn door te refereren aan/schermen met mijn politieke activiteiten om dingen te veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te moeten kotsen wanneer iemand in de vorm van de onoprechte vraag of ik wel gemotiveerd was voor het baantje probeert aan te geven not amused te zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te weten hoe ik met mensen om moet gaan die nauwelijks notie hebben wat er in henzelf omgaat.

Caroline Cracco

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb weinig zin te hebben met de intercedent een gelijkheidsrelatie te ontwikkelen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn ego/geest te bedienen van het geëngageerde karakter om zo mijn eigen gevoelens en emoties te kunnen omzeilen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf niet onder ogen te komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat het enige zin heeft aan iemand die volledig in en van het systeem is zaken over ongelijkheid mee te delen in plaats mezelf te realiseren dat het compleet zinloos is totdat iemand het mij rechtstreeks vraagt.

Ik realiseer me dat we bestaan als angst voor verlies.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bepaalde expressies te creëren vanuit het startpunt van angst voor verlies van geld en dit te uiten als kwaadheid in mijn toon/woordkeuze op het lage loon dat ik ga 'verdienen' en de uitbuiting van de werknemers/mensen in het algemeen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik me door te bedienen van mijn geëngageerd karakter weer 'damage control' moet toepassen door in een andere rol/karakter te verplaatsen/kruipen om de energieën in de geest die ik zelf gecreëerd heb uit te balanceren. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat deze verwikkelingen niet nodig waren geweest als mijn startpunt niet vanuit angst/ego was geweest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb denigrerend te spreken over deze persoon "als een hbo'tje" in plaats mezelf te realiseren dat we alleen verschillen in ervaringen/programmeringen - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn eigen bullshit op een ander te projecteren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in het beminnelijke karakter te moeten stappen om mijn eerdere acties uit te vlakken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb van mezelf te balen dat ik het mezelf moeilijk gemaakt heb door mijn eigen woorden en veel energietoevloed in mijn lichaam te veroorzaken hetgeen me zeer instabiel maakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb om geheel ongepast mijn mond te roeren in plaats mijn mond te roeren in een omgeving waarin het toepasselijk is.

Ik stop mezelf tegenzin in het baantje van postbezorger in mezelf op te wekken gebaseerd op allerlei dingen die me via de oren (angst/ego) tot het bewustzijn komen.Ik realiseer me dat het bewustzijn een sluwe creatie is die mij bezet wil houden in interne communicatie als back chat en boosheid.

Ik stop mezelf pissed en jaloers te zijn op het bestaan van uitzendbureau's die inkomsten van mij wegkapen en ik geef mezelf de permissie te stoppen met denken dat intercedenten de hele dag op hun gat zitten.

Ik stel mezelf ten doel te werken naar de oplossing van een nieuw systeem waarin gelijk lonen zullen worden gerealiseerd.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen in angst voor verlies van geld en mijn huis te bestaan.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat zgn. flexwerkers steeds minder verdienen en de winst van de bedrijfselite gemaximaliseerd wordt. 

Reacties

Populaire posts