Dag 284 - De relatie van Iets op mijn Lever hebben en Verstopte Zelfexpressie

"Iets op je lever hebben" wil zeggen, dat je nog iets wilt uiten, dat er iets is dat je heel erg dwars zit en dat gezegd moet worden."
Vanmiddag besprak ik met Ingrid mijn kwesties rondom mogelijke fysieke ondersteuningen voor mijn (lever)verwerkingsproces omdat ik nog steeds veel last heb van het gebied boven mijn neusbrug tussen mijn wenkbrauwen en ook mijn ogen nog vaak erge pijn doen. Ingrid zei hierop gelijk de Chelidonium in combinatie met de Paardenbloem en Kurkuma die ik al was gestart. Ja, dat klonk bekend, de chelidonium/stinkende gouwe had ik jaren geleden ook gebruikt/ingezet maar was later met vrijwel alle supplementen en kruiden gestopt uit angst dat ik niet meer wist wat er gaande was in mijn lichaam. Ik had destijds ook een ontgiftingstic/-verslaving en mijn lichaam teveel onderworpen aan de nood van mijn geest mezelf te reiningen. Toen ik dan ook op de Desteni websites stuitte en daar de zelfpurificatiegereedschappen zelfvergeving en zelfcorrectie tegenkwam kon ik ook wat me dwarszit ermee verwijderen, mijn lichaam/lever reinigen en gevoeglijk stoppen met mijn 'kuren' . Tot nu dan...

Jarenlang met erg veel op mijn lever rondlopen, zonder het te uiten. Dat kan weer tweeledig opgevat worden, namelijk iets op mijn lever hebben en houden omdat ik me slecht kan uiten en iets op mijn lever hebben omdat er geen ruimte in mijn omgeving is voor hetgeen ik zou willen uiten. Hetgeen ik op mijn lever heb wordt zodoende een probleem in mezelf en mijn psyche/geest/lichaam raakt ook verstopt.

In mensen die met iets op hun lever moeten blijven rondtobben, omdat er geen ruimte in hun omgeving is voor hetgeen gezegd zou moeten worden, ontstaan dikwijls frustratiegevoelens en later zelfs depressieve gevoelens. Mensen die rondtobben met "iets op hun lever" kunnen niet vroeg genoeg beginnen met twee keer per week Chelidinium te gebruiken. Dit versterkt de lever en ook de levensmoed. De zwaarmoedigheid, zwartgalligheid en te sombere kijk op jezelf en anderen hoeft niet, als je zinvol gebruik maakt van die onvolprezen Stinkende Gouwe, de Chelidonium.

In het kader van de voorjaarsreiniging is het voor ieder mens goed in maart één of twee weken tweemaal daags Chelidonium D3 te gebruiken. Het reinigt de lever van winter-voedselslakken en bevordert het ontstaan van nieuwe levensmoed, die juist in het voorjaar zo belangrijk is.

Reacties

Populaire posts