Dag 291 De Relatie van Angst voor Kou en Pijn uit Kou | Oplossing

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het zeer eigenaardig te vinden dat ik niet eerder over angst voor kou heb geschreven in plaats mezelf te realiseren dat de angst zo immens was ie dus dat ik er geeneens fatsoenlijk naar kon kijken, laat staan loslaten/transcenderen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de angst voor kou als een obsessie te leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard mezelf te vertrouwen dat ik mezelf kan vertrouwen mezelf warm te houden.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in en als angst in de geest voor de kou feitelijk de kou in en als mijn lichaam creeƫr.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik onderhevig ben aan bevriesreacties op mijn omgeving.



Reacties

Populaire posts