Dag 297 Atlascorrectie: Grote vermoeidheid, Regeneratie en Zelf-Genezing

Ik verlaat even het onderwerp van gisteren om me te wijden aan wat nu sterk naar de voorgrond komt: de veranderingen na de atlascorrectie.

De atlas draagt niet alleen het hoofd.
De atlas draagt niet alleen de schedel maar zorgt ook voor de ophanging, de
balans en de tonus van de wervelkolom en van het gehele skelet.
Een ontwrichte atlas is daardoor medeverantwoordelijk voor onbalans en compensaties in de lichaamshouding.

Dit draagt dan weer bij aan symptomen zoals: hoofdpijn, migraine, nekpijn, stijve nek, rugpijn, spit, hernia, scoliose, geblokkeerde wervel- kolomzenuwen, pijn in het heupgewricht, kniepijn, meniscusproblemen, beenlengteverschil door bekkenscheefstand, tot en met holvoeten en hamertenen.
AtlasPROfilax



De afgelopen dagen ben ik weer zeer vermoeid tot uitgeput - ik sleep mezelf voort als Atlas met de wereld op zijn nek. De wereld staat hierin gelijk aan onze menselijke geest/bewustzijn. Dit vermoeid-zijn brengt me tot de ervaring van opgeven en dat ik een aantal taken die ik moet verrichten zoals huishouden, werk en mijn DIP cursus niet naar mijn zin kan doen; en ook denk dat ik het niet kan, dat ik niet geschikt ben. Een enorme ontevredenheid met mezelf steekt hier zijn lelijke kop op.

Tot ik me daarnet besefte oh ja het is niet meer wanhopig, dit is proces terugwandelen, mijn atlas is gecorrigeerd en ik ervaar nu simpelweg een rits van correctieve reacties en de grote vermoeidheid duidt erop dat er 'ziektehaarden' aanwezig zijn in mijn geest-lichaam.

De weg terug naar gezondheid kan relatief snel gaan, maar kan ook langer duren en ik dien geduld te hebben/oefenen met mezelf en mijn lichaam. Een gevoel van gedeprimeerdheid en verdriet treden op en gedachten komen naar de oppervlakte om door mij door vergeving in zelfoprechtheid verwijderd te worden.

Ziekten van fysieke en psychische aard die ik al eerder heb gehad - zoals die extreme vermoeidheid en uitval van orgaanfuncties - en die niet totaal geheeld zijn komen opnieuw naar boven, maar wel anders, om in de tijd binnen het proces van inkeer naar eenheid met het universum uitgelijnd te worden met een Integriteit die het beste is voor alle leven altijd.

Mijn organisme komt tot nieuw leven in het Fysiek.


There is more pain in general at the moment --so we will see--still testing

                                                                                         Bernard Poolman

Atlas Holds The Sky




 Vergezel ons op de Reis naar Leven!


Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 


Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 

Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships


Reacties

Populaire posts