Dag 298 Atlascorrectie en het Ontwaken/de Verrijzenis van/in mijn Fysieke Lichaam

Gisteren had ik de nazorgafspraak met de AtlasPROfilax therepeute. Ze checkte mijn fysiek op de punten rondom de Atlaswervel die ze had gecorrigeerd en zei dat het behoorlijk soepel was geworden. Ook checkte ze mijn beenlengte en stelde vast dat ze gelijk waren. Ik bemerkte dan ook bij de behandeling een maand geleden dat ik op twee benen kon staan en dus 'gelijk' kon staan met mijn lichaam. Hierop realiseerde ik me dat ik daarvoor heel ongelijk was gaan staan, mijn fysicaliteit was gewijzigd/veranderd onder invloed van de geest.

Dus twee opmerkelijke punten die me troffen:

  • Het wakker worden van het/mijn lichaam
  • Het gelijk kunnen staan in en met mijn fysiek 
 
 
   
Het eerste punt doet me herinneren aan de woorden "de verrijzenis van het lichaam en het eeuwige leven" -en dat dit nu wel een heel andere betekenis krijgt dan die eraan gegeven werd in de wereld. In spirituele kringen wordt wel - abusievelijk - gedacht dat het gaat om het spiritueel ontwaken of het ontwaken van het lichtlichaam maar neen, het is een proces naar een fysiek ontwaken dat we als mensen mogen wandelen.

Het tweede aan balans in mezelf, aan stabiliteit. Aan een gelijk kunnen staan aan en als anderen in het stevige fundament van mezelf als het vlees.

Vroeger zo ik het noemde wilde ik uit de film van mezelf stappen. Ik besta slechts als een 'negatief' van mezelf, zo zag ik dat. Nu kwam het in de Desteni groep tijdens chats/vergaderingen naar voren dat we negatief zijn. Dit biedt een mooi perpectief deze materie weer eens met 'andere ogen' te gaan bekijken.


Sta op in de adem en wandel als één en gelijk als alles..


Reacties

Populaire posts