Dag 299 In mijn Staan van 'wie ik ben' - ben ik Bestendig?


De Integriteit van een Substantie is in zijn Bestendigheid en dat is hoe je je Proces Meet: in je Staan van 'wie je bent' - ben je Bestendig? Kan ik de Uitdagingen Doorstaan die het Systeem me oplegt of word ik Gevormd en Gecontroleerd door het Systeem? Daarom, het Proces zelf op Aarde is er één van Integriteit en Bestendigheid als Leven te Vestigen: Ben je van Levensintegriteit en ben je Bestendig als deze Levensintegriteit om Jezelf als Leven te Dragen, Onderhouden en Vestigen - dus, dat Alle Systemen die Jou en Anderen  Ondersteunen in de termen van 'Geven en Ontvangen' van een Natuur, een Integriteit is die wat het Beste voor Alle Leven zijn altijd?


Entertoets_Integriteit


Probleem is dat ik me afvraag of ik bestendig ben - of ik de uitdagingen die op me afkomen wel aan kan/wil - specifiek met betrekking tot werk in de matrix. Ik ben bang dat ik gedwongen wordt meerdere banen naast elkaar te doen waarbij ik niet meer aan alles toekom wat ik wil doen 'buiten de matrix'. Ik zie het eigenlijk niet zitten de komende 10 jaar allemaal baantjes te doen binnen dit systeem, totdat het Basisinkomen of Gelijk Geldsysteem wordt ingevoerd. Mijn ego zit in de weg niet te willen, dus tijd mezelf te verlossen van de egowil.

De oplossing is gelegen in de vergeving van mezelf van de afkeer mezelf toe te passen in welke baan dan ook. Te stoppen alle werk - van iedereen - in het huidige systeem af te doen als 'baantjes'. Ook kan ik gaan kijken naar de aversie ik al tientallen jaren heb tegen 'iets bereiken' als 'ambities'. Geld zal ik ermee niet verdienen dus zal ik als levensintegriteit dienen te bestendigen.

Als zelfbeloning zal ik dan gewoon kunnen participeren als één en gelijk -- wat ik ook weet dat ik dat graag doe. Het is alleen die geest te stoppen met zijn praatjes in mijn hoofd.

Wordt vervolgd..


Reacties

Populaire posts