Dag 309 Beperkte Toegang tot Internet als de Wereldomvattende Geest en Paniek

Probleem:

Voor een tweede maal in korte tijd is er juist voor het weekend iets aan de hand met het doorkomen van het signaal van mijn internetverbinding. Vorige keer lag het punt 'buiten de woning' en dus in het gebied van de KPN. Nu is het waarschijnlijk de bedrading ìn huis wat betekent dat ikzelf de rekening moet betalen als de woningbouwstichting dit niet wil oppakken. Ik raak in paniek omdat ik bang ben dat ik het niet kan betalen. Met de prognose van de voorrijkosten van €45 plus €15 per kwartier zie ik allemaal al beren op de weg. Wat als hij een uur nodig heeft om te snappen wat er mis is? Wordt dat al verdomme € 95 -- voor iets wat gewoon op orde hoort te zijn/gemaakt te worden via de verhuurder. 


 Belkin Powerline stabiele verbinding

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in paniek te raken van wat me de reparatie van het internetsignaal gaat kosten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb allemaal al beren op de weg te zien in verband met absurd hoge kosten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in een plaatje/gedachte van een huisuitzetting omdat ik al die additionele kosten niet kan betalen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf kwaad te maken dat het niet gewoon op orde gemaakt en geregeld wordt tussen de KPN en de woningbouw.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen idee te hebben hoe rond te komen als ik zoveel geld moet betalen dat ik in feite niet echt heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet durven op te komen voor mezelf en de woningbouwstichting te bellen om te vragen hoe dat zit met de regels/richtlijnen omtrent wat er standaard op orde hoort te zijn van hun kant.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf onthand te voelen niet gewoon op het internet te kunnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een verslaafdheid aan het internet ontwikkeld te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb klaarblijkelijk de toegang tot het internet als de globale geest boven het hier zijn met zelf als de fysieke wereld te stellen - en ook vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het hier zijn met zelf als de fysieke wereld boven de toegang tot het internet als de globale geest boven te stellen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf geen richting te kunnen geven als er geen internetverbinding mogelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verdwaald te raken in mijn huis en de tijd als er geen internetactiviteit mogelijk is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te kunnen genieten wat wat hier is maar daar in de geest bezig wil zijn met zaken buiten mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb paniek te ervaren in en als mezelf wat betekent dat er een lustervaring aan ten grondslag ligt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb aan de ene kant te ervaren dat ik niet zonder het internet kan en aan de andere kant dat ik ik wil dat ik nooit meer op de computer/internet hoef te werken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb terug te verlangen naar de tijd dat er nog geen internet was.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te weten hoe ik mijn toekomstige geldmalaise ga oplossen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard ervan uit te gaan dat er een geldmalaise komt. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in en als een toekomstprojectie van geldmalaise te bestaan in mijn geest als mijn hoofd. Ik dood de toekomst en wandel hier moment voor moment, adem voor adem door de materie heen.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb totaal krankzinnig te worden van het continu aan geld denken hoe 'rond moet komen'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb gigantisch te balen dat er geen fasoenlijke banen in dit systeem zijn voor iedereen zodat iedereen een fatsoenlijke levensstandaard kan ontwikkelen voor zichzelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te balen dat er zoveel onzinnige banen zijn rondom en in de entertainment- en productieindustrie terwijl er zoveel herstelwerk op aarde ligt om te klaren als mensheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het absurd te vinden dat ik iemand een uurloon van €60 moet betalen terwijl ikzelf een uurloon van €8,99 krijg.


Zelfverbintenis:

Ik stel mezelf ten doel een systeem/wereld mede te creëeren waarin iedereen voldoende geld heeft om niet in angst te hoeven bestaan.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat het huidige systeem volkomen absurd, achterhaald en crimineel is omdat er voldoende geld is om iedereen van gelijke hoeveelheden geld te voorzien.

Ik stel mezelf ten doel de rest van mijn leven mee te werken aan het creëeren van een wereld/systeem waarin geen angst meer bestaat.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat er fatsoenlijke banen voor iedereen gecreeërd kunnen worden in een basisinkomensysteem. 

Ik stel mezelf ten doel alles op alles te zetten om Gelijke Lonen voor iedereen te realiseren. 

Ik stel mezelf ten doel de Gelijke Rechten van de mens te promoten die door de Equal Life Foundation zijn uitgevaardigd.




Vergezel ons op de Reis naar Leven!

GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/



Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 
 
Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships




Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit

Reacties

Populaire posts