Dag 311 Druk/Pijn op Voorhoofd: Nog Steeds Herinneringen Gebruiken

Ik wil hier twee 'punten' duidelijk aanhalen waar ik de afgelopen jaren last van heb gehad en nog gedeeltelijk aanwezig zijn -- pijn op het voorhoofdspunt en achter de ogen.


Druk op het voorhoofd: Dit is Herinneringactivaties/deelnames door de daad/actie/bezigheid van het denken. Druk op je voorhoofd duidt erop dat je nog steeds herinneringen gebruikt/besteedt dat een deel van je huidige expressie opmaakt. Daarom, je bent nog steeds de geest als gedachten aan het gebruiken.

(...)


drukpunten_hoofd_massage



Dus - pijnen in je menselijk fysieke lichaam duiden op onderbewuste/onbewuste geest 'invloeden' van welke je nog niet gewaar bent in elk moment van elke adem - dus - je menselijk fysieke lichaam zal je wijzen, door pijn, op de bepaalde specifieke 'punten' die je je nog niet gewaar bent waaraan je aandacht moet geven.
Fragment uit Questions and Perspectives: Pain


Probleem:

Ik realiseerde me in die jaren met dat ik het deed = dat ik in herinneringen/gedachten deelnam en dat me dat de last gaf qua fysiek. Het stoppen was en is een heel ander verhaal.
 

Voorhoofdsholteontsteking symptomen en bijholteontstekingHet tweede punt is toch wel nieuw voor me-- althans in deze bewoordingen: dat de druk achter mijn ogen resonante energiebezetenheid is. Ik weet dat achter de ogen het kastje zit waar het denken plaatsvindt -- dus dat er een correlatie moest zijn met het denken, is duidelijk. Wat de druk an sich inhoudt weet ik niet en zal het Eqafe interview moeten luisteren. Ik zal daarvoor eens moeten zien of dat in mijn huidige budget gaat passen.


  • Het interview behandelt wat resonante energiebezetenheid is. 

  • Waar duidt druk achter de ogen als resonante energiebezetenheid op?

Een derde punt wat nu in me opkomt is de realisatie die ik vanochtend had en die ik steeds vergeet; en dat is dat ik een paniekstoornis in mezelf bemerkte bij allerlei dingen--iets dat ik 'vroeger' niet had. Waar komt dat vandaan? Ineens herinnerde ik me weer de Desteni artikelen over het downloaden van persoonlijkheden in elkaar tijdens de seks. Wel, mijn recente eks had duidelijk een paniekstoornis --deze heb ik dus gecopieerd. En vandaag zei ook nog iemand waarmee ik in gesprek was over relaties en communicatie en dergelijke "dat we alles copieren".. 


Oplossing:

Deze realisaties te leven.




Vergezel ons op de Reis naar Leven!

GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/

Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 
 
Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships




Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit

Reacties

Populaire posts