Dag 312 Geen internet, geen TV -- Ik Ben Van Slag!

Probleem:

Het duurt nu al een week dat het signaal niet goed doorkomt zodat de internet-, telefoon en TVverbindingen blijven werken. Het leek even opgelost gisteren maar vanochtend stopte het signaal weer. De bedrading (hardware) lijkt alle informatie niet aan te kunnen. Net als ikzelf, mijn menselijk fysieke lichaam kan de 'negatieve' informatie die ik ervaar van het niet in de bank kunnen liggen en tv kijken niet aan hetgeen zich uit in extreme fysieke reacties van het mezelf "opwinden" of het wel goed komt met de connectie.

tv3m.png

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de positieve ervaring van het TV kijken te missen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb TV kijken te definieren als "even niets".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb "even niets" te koppelen aan TV kijken in de bank.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zo druk bezig te zijn in de geest dat ik de behoefte/wens/verlangen creëer naar "even niets".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat "het niets" niet echt zal komen door TV te kijken maar door een proces van het stoppen van de bezigheid in de geest als het verwijderen van de componenten uit de geest.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb moeheid te ervaren in plaats mezelf ter realiseren dat mijn bezigheid in de geest de oorzaak is van moeheid omdat ik mezelf onderdruk in de deelname in energie/het dataverkeer van angst dat het niet meer goed komt met de KPN-aansluiting. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een paniekstoornis in mezelf te creëeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb totaal van slag te zijn doordat er geen internet en TV bij me thuis is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb TV kijken te definieren als 'heerlijk'. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het woord heerlijk te koppelen/verbinden met TV kijken in de bank.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb beïnvloedbaar te zijn door een gebeurtenis buiten mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb buiten mezelf te raken omdat aan mijn verlangen TV kijken niet tegemoet gekomen wordt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bezig te zijn met het verlangen om TV te kijken in plaats mezelf te gunnen wat anders te doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb fysieke reacties als koortsachtigheid te ervaren in het gebied van mijn wangen.

Wordt vervolgd...




Vergezel ons op de Reis naar Leven!

GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/



Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 
 
Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships




Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit

Reacties

  1. heftig. kun je deze punten mooi tackelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer cool Sylvie - de verbinding tussen 'even niets' en televisie kijken. ik merk bij mezelf dat ik die verbinding ook heb gemaakt, alsof het vanzelfsprekend is dat ik even 'weg' ben wanneer ik een film of een serie kijk. Hetgeen toch ook veel zegt over de hele wereld waar we ons in bevinden, dat dat verlangen bestaat om 'even weg' te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts