maandag 20 mei 2013

Dag 314 TV kijken en Verlangen als Dekmantel van Angst | Oplossing

'What is fascinating about desire is also its often or frequent attachment to fear in that one will be in a desire but at the same time there will be a fear as well in how one get into that internal conflict for a moment - I want to but I don't but I can't stop myself, oh and there I go and then one give in to the particular specific desire...'

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in emoties door het geen TV kunnen kijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in en als een verlangen naar "even niets" en hierin een conflict/tegenstrijdigheid in mezelf te creëeren van als ik de 'positieve' ervaring van TV kijken niet kan 'hebben', automatisch mezelf tegen te komen in de andere 'kant', het 'negatieve'. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf als 'negativiteit' - een ontevredenheid en rusteloosheid door niet hier te kunnen zijn - af te willen dekken met de 'positieve' energie-ervaring van TV kijken. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te kunnen stoppen en dan toe te geven aan het verlangen "even niets" te willen en dit te interpreteren als TV te willen kijken in plaats de gedachte "even niets" niet toe te staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een gedachte te creëeren als "even niets".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in en als angst niet tot rust/chillen te komen als ik niet "even" TV kan kijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb TV kijken te verbinden met even tot rust kunnen komen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik "even niets" in feite niet nodig heb - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in het moment van verlangen als masker van angst te vergeten dat ik in feite "even niets" niet nodig heb. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dimensionaal te verschuiven in de geest in het 'vergeten' dat ik "even niets" feitelijk niet nodig heb.






Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te begrijpen dat deze gebeurtenis zo'n invloed op me heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet gewoon standvastig hier te zijn/blijven met mezelf, mijn lichaam en de omgeving.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te reageren met/in een gevoel van verdriet/gemis door het niet even TV kunnen kijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het als een moeilijk moment te ervaren als ik klaar ben met het werk mezelf te richten in en als fysieke stabiliteit hier en in plaats in de geest te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het op een zuipen te zetten wanneer er geen TV tot de beschikking was om me te vermaken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb eigenlijk niet te weten wat ik met mijn leven moest tot ik de Desteni groep tegenkwam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb hoe meer "dicht" een huis/ruimte is hoe meer ik verlang naar een TV als escape en hoe meer open een kamer/huis/ruimte hoe meer in gewoon 'hier' kan zijn met alles.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de grootte van een ruimte te relateren aan een verlangen om TV te kijken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een wereld/geest te creëeren waarin "we even weg willen zijn". 



Vergezel ons op de Reis naar Leven!

GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/



Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 



Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com 
 
Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships




Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen