Dag 316 Niet Dagelijks Mezelf Uitschrijven is een Vorm van Zelfmisbruik

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb afleidingen van mezelf toe te staan/te creëeren om niet een moment te vinden waarin ik mezelf uitdruk in het geschreven woord.

igluu-summer-school-schrijven-is-schrappenIk vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb ontevreden met mezelf te zijn dat ik niet dagelijks mezelf uitschrijf om de patronen waarin ik besta te ontmantelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een patroon te ontwikkelen waarin ik me niet dagelijks uitschrijf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vinden dat het niet nodig is mezelf dagelijks uit te schrijven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf niet dagelijks met mezelf te confronteren terwijl ik dat eigenlijk wel heel prettig als effectief vind.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te pushen te gaan zitten voor een communicatie met mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het niet dagelijks uitschrijven van de gedachten, innerlijke conversaties, emoties, gevoelens, persoonlijkheden waarin ik deelneem zelfmisbruik is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de kunst van het schrijven niet toe te passen als gereedschap waarin ik mezelf kan zien in de woorden die ik schrijf om te schrappen wat mezelf niet ondersteunt als leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te saboteren door op momenten dat ik graag wil schrijven niet te schrijven en daarin de macht weg te geven aan de geest in plaats in mezelf op te staan en richting te geven aan de wens in me omme te uiten in schrift.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te oordelen op wat ik wil schrijven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zoveel punten te zien dat ik vaak verdrink in een zee van wat er opwelt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb spanning nodig te hebben om tot het punt van schrijven te komen - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verslaafd te zijn aan de creatie van spanning in mijn geest en lichaam als een welles-nietes-spel in plaats mezelf te realiseren hiermee mijn menselijke fysieke lichaam te schaden.


Ik stel mezelf ten doel uit te zoeken waarom en wat het is dat ik excuses vind om dagen over te slaan in mijn proces van mezelf naar vrijheid schrijven.

   

Vergezel ons op de Reis naar Leven!


GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/
 


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 
 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships



Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit



Reacties

  1. "Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zoveel punten te zien dat ik vaak verdrink in een zee van wat er opwelt." Kies er 1 uit voordat je verdrinkt, dan geef je jezelf houvast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje goeie houvast ;} -- ik zal deze rush eens vertragen om er inderdaad rustig 1 uit te pikken.

      Verwijderen
  2. Cool support Martijn, is voor mij ook steeds een houvast wanneer er weer iets "groots" zich aandient

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts