Dag 317 Zelfverandering: Mezelf Temmen m.b.t. Opgewondenheid in Gesprekken

Vandaag had ik tweemaal een gesprek waarbij ik nog een mate van opgewondenheid toesta en in een geanimeerde toestand kom -- ofwel mezelf breng. Een 'positieve' opgewondenheid waarbij ik gevoelens ervaar in tegenstelling tot het ervaren van 'negatieve' opgewondenheid als het ervaren van emoties in gesprekken. 

In een toestand geraken bevalt me niet aan mezelf en de fysieke indicatoren geven ook aan dat het geen gezond verstand is voor me. Nl. ik kreeg het koud bij "het eerste gesprek". Ik werd 'opgewonden' doordat een collega onderwerpen besprak à la Desteni en ik het niet kon helpen enthousiast te raken, mede in de gedachte aan de werving van nieuwe deelnemers aan De Reis naar Leven en andere activiteiten rondom de realisatie van gelijkheid. Zoals mijn vader onlangs tijdens een bezoek ook opmerkte dat hij koude voeten kreeg en zei dat hij zich minder moest opwinden in de gesprekken lol - ik heb het niet "van een vreemde" en bracht mezelf ook terug naar Hier.


marktgerichte communicatie 591



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een gesprek te hebben waarbij ik mezelf in een geanimeerde toestand breng. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een 'positieve' opgewondenheid te creëeren in mijn geest waarbij ik gevoelens van verheugd zijn ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een 'negatieve' opgewondenheid te ervaren wanneer emoties van de geest opkomen in gesprekken met mensen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in een toestand te geraken die me niet bevalt van mezelf.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb adequaat te zijn wanneer fysieke indicatoren als het koud krijgen me aangeven dat ik met iets bezig ben dat geen gezond verstand is voor me als mijn menselijk fysieke lichaam. Ik realiseer me dat energetische ervaringen hun tol eisen van mijn lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb opgewonden te raken doordat een collega onderwerpen besprak à la Desteni en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te kunnen helpen niet enthousiast te raken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te kunnen temmen wanneer ik met anderen in gesprek ben over de dingen waarin ik geëngageerd ben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb uit mijn adem-gewaarzijn te gaan en niet meer te letten op elke adem.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in mijn hoofd als de geest te gaan en mezelf af te scheiden van mezelf als mijn lichaam waardoor ik koude ervaar in en als mijn menselijk fysieke lichaam.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik enthousiast/energetisch opgeladen moet raken in een gesprek om aan te tonen waar mijn interesses liggen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb graag mijn interesses te ventileren door een geanimeerd gesprek met mensen te voeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik niet meer kan luisteren wanneer ik mijn adem-gewaarzijn blijf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik moet reageren om een ander duidelijk te maken dat ik het begrijp.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik in mijn enthousiasme/energetische toestand een ander wil bevestigen om hierin mezelf te valideren in en als de geest als de kennis en informatie als 'wie ik besta'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te bestaan in de polariteit van leuke/interessante gesprekken en niet-leuke/oninteressante gesprekken in plaats mezelf te realiseren dat het gaat om wie ik ben in elk moment van deelname.




Ik stel mezelf ten doel dat als ik mezelf mezelf als de adem zie verlaten in een gesprek door de aandacht niet hier op mezelf te houden, dit op te merken ten eerste en vervolgens mijn aandacht terug te richten op de ademhaling in mijn fysieke lichaam. Ik realiseer me dat ik gewoon kan luisteren met mijn fysieke oren.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen enthousiasme als interesse non-verbaal mee te delen door in een energetische toestand te gaan.

Ik stel mezelf ten doel hier in en als de adem als aanwezigheid in de fysieke realiteit te blijven.


Ik stel mezelf ten doel te veranderen door mezelf te temmen in Gesprekken.




Vergezel ons op de Reis naar Leven!


GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/
 



Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 
 
Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Wil je ook transformeren van relaties hebben naar overeenkomsten leven? www.desteniiprocess.com/courses/relationships



Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit

Reacties

Populaire posts