Dag 320 Fronsrimpel en Zelfoordeel, een Nieuwe Bezetenheid


BEN HELDER hierover, Maak het Duidelijk aan Jezelf zodat Je Jezelf Niet Toestaat 'de Kleine dingen' Voorbij te Laten Gaan terwijl je Alleen met de Grote dingen afrekent, omdat hoe meer je met de Grote Dingen Afrekent = des te Groter 'de kleine Dingen' zullen gaan Groeien omdat Je Ruimte In Je Vlees hebt gecreëerd voor ze om te Groeien en het zal een Nieuwe Bezetenheid worden die Ernstiger zal zijn omdat je het Gerechtvaardigd hebt en Toegestaan hebt.


Het 'kleine ding' dat ik gerechtvaardigd en toegestaan heb is de vorming van een denkrimpel tussen mijn wenkbrauwen te oordelen. De vorming van deze rimpel is een gevolg van in het denken zijn en dus mezelf aan het bullshitten te zijn. Ten eerste ben ik er al niet trots op dat ik het denken niet kan stoppen en dan met name het onbewuste denken -- maar vervolgens ga ik mezelf ook oordelen over de fysieke manifestatie ervan. Dit is dus een "double jeopardy" -- een dubbele neerwaartse spiraal die ik toesta. Bewijs dus dat ik niet met 'het kleine ding' heb afgerekend en dat het nu een groot ding is dat ik heb laten groeien in mijn vlees en een nieuwe bezetenheid is geworden.



Alle gedachte is paranoia


Ik  vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet helder te zijn over het mezelf niet toestaan van de 'kleine dingen' - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb 'de kleine dingen' voorbij te laten gaan terwijl ik alleen met 'de grote dingen' afreken.

Ik  vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb 'het kleine ding' van het oordeel van mijn denken en de denkrimpel groter te laten groeien doordat ik ruimte in mijn vlees hebt gecreëerd voor ze om te groeien - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een nieuwe bezetenheid te hebben gecreëerd die ernstiger is omdat ik het gerechtvaardigd en toegestaan heb.

Ik  vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het 'kleine ding' = de vorming van een fronsrimpel tussen mijn wenkbrauwen te oordelen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in het oordelen van mezelf het 'kleine ding' te rechtvaardigen en toe te staan.

Ik  vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn menselijk fysieke lichaam te vormen en modelleren door te bestaan in en als een persoonlijkheid bezeten van een fronsrimpel in plaats dat ik mezelf leef, mijn natuurlijke Zelfexpressie in gelijkheid en eenheid met mijn Fysieke Lichaam.
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb geen verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf in de deelname in het denken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de gedachte "ik ben er al niet trots op dat ik het denken niet kan stoppen" - alsook vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te oordelen over de fysieke manifestatie die ik creëer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een nieuwe bezetenheid te creëeren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in en als angst te bestaan om niet rond te komen met mijn huidige inkomen waardoor ik in het overlevingssysteem van het denken ga en mezelf als mijn fysiek misvorm/vervorm als en in de manifestatie van de denkrimpel tussen mijn wenkbrauwen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te schamen voor de uiterlijk zichtbare deelname van me in emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te schamen voor de zichtbare veruitwendiging van mijn innerlijke emotionele 'leven'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te schamen voor het niet kunnen opvolgen van het advies te stoppen met denken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vinden "dat ik er niet uit zie" - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik "er niet uit hoef te zien" maar simpelweg Hier aanwezig ben in mezelf in elke ademhaling.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik angst ervaar omdat ik mezelf niet vertrouw in het kunnen rondkomen van €880 per maand. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te vertrouwen dat ik kan rondkomen van weinige geld terwijl ik dat al vaker aan mezelf heb bewezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mijn geest/bewustzijn er voortdurend op gespietst is om mij onderuit te halen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik als mijn bewustzijn me steeds bezighou in en als de bullshit van denken en zorgen maak over 'kleine dingen' die daardoor 'grote dingen' worden doordat ik er aandacht/energie aan geef in plaats mezelf hier gewoon toe te passen als eenheid en gelijkheid van leven.





Vergezel ons op de Reis naar Leven!



GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/
 

Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 
 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Relatie-ondersteuning www.desteniiprocess.com/courses/relationships





Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit


 

Reacties

Populaire posts