Dag 321 Ik Denk, dus Ik Ben Een Loser

Als Je een Denker bent = Je Gaat het niet Vatten omdat Je nog Steeds een Loser bent, je dient Capabel te Worden om de Hersenspoeling van Denken te Verbreken en dat kan Je Alleen Doen als je het Mechanisme Begrijpt dat Gebruikt wordt in Denken. Als iemand niet het Mechanisme Begrijpt, zul je Eindigen Je Eigen Gedachten te Geloven en dus, zul je dat als je Rechtvaardiging en Ego Creëeren en je zult Niet in Staat zijn de Ketenen van Hersenspoeling te Verbreken. Het is Betreurenswaardig omdat: tenzij iemand Absoluut Zelfoprecht wordt zodat je kunt Vaststellen wanneer je aan het Denken bent en wanneer je Werkelijk Levend bent = Er is simpelweg Geen Enkele Uitweg.


Bernard Poolman Thinking is for Losers


http://plzcdn.com/ZillaIMG/370533e8ebe55f3a2f80081e99798a9d_1350326111_medium.jpg




Wanneer en als ik mezelf realiseer 'het kleine ding' van het oordeel van mijn denken en de denkrimpel groter te laten groeien doordat ik ruimte in mijn vlees hebt gecreëerd voor ze om te groeien - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe 'een klein ding' groter te laten groeien. In plaats - stel ik vast dat ik aan het denken ben en breng mezelf hier terug in mijn lichaam in de adem.

Ik realiseer me een nieuwe bezetenheid te hebben gecreëerd die ernstiger is omdat ik het gerechtvaardigd en toegestaan heb.

Wanneer en als ik mezelf realiseer het 'kleine ding' = de vorming van een fronsrimpel tussen mijn wenkbrauwen te oordelen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe een 'klein ding' als de vorming van een fronsrimpel tussen mijn wenkbrauwen te oordelen, omdat ik mezelf realiseer dat het bewustzijnsparanoia is. In plaats - verbreek ik de ketenen van de hersenspoeling en leef ik.

Ik realiseer me in het oordelen van mezelf het 'kleine ding' te rechtvaardigen en toe te staan.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mijn menselijk fysieke lichaam te vormen en modelleren door te bestaan in en als een persoonlijkheid bezeten van een fronsrimpel - stop ik en adem ik  - ik realiseer me dat ik besta in de beperking van een persoonlijkheid/karakter. In plaats - focus ik me op mijn hele lichaam als één en leef ik mezelf, mijn natuurlijke Zelfexpressie in gelijkheid en eenheid met mijn Fysieke Lichaam.

Wanneer en als ik mezelf realiseer geen verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf in de deelname en het afdwalen in het denken - stop ik en adem ik - ik realiseer dat ik aan het denken ben en aan het afdwalen in de geest. In plaats - zie ik mezelf onder ogen en neem ik verantwoordelijkheid voor mezelf als leven.

Wanneer en als ik mezelf zie deelnemen in de gedachte "ik ben er al niet trots op dat ik het denken niet kan stoppen" - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe deelnemen in de gedachte "ik ben er al niet trots op dat ik het denken niet kan stoppen", omdat ik mezelf realiseer dat alle gedachte paranoia is. In plaats - breng ik mezelf hier terug op aarde en beweeg ik mezelf in eenheid en gelijkheid met alles en iedereen.

Wanneer en als ik mezelf zie bestaan in en als angst om niet rond te komen met mijn huidige inkomen - stop ik en adem ik - ik sta mezelf niet toe in en als angst te bestaan om niet rond te komen met mijn huidige inkomen, omdat ik mezelf realiseer dat ik in het overlevingssysteem van het denken ga en mezelf hersenspoel. In plaats - vertrouw ik op mezelf dat ik het kan en ga ik zien hoe ik meer inkomsten kan genereren.



Ik stel mezelf ten doel de gevoelens van schaamte te stoppen voor de uiterlijk zichtbare deelname in emoties.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met mezelf te schamen voor het niet kunnen opvolgen van het advies te stoppen met denken.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen met het vinden "dat ik er niet uit zie" en realiseer me dat ik "er niet uit hoef te zien" maar simpelweg Hier aanwezig te zijn in mezelf in elke ademhaling in en als praktisch gezond verstand van leven.

Ik stel mezelf ten doel vertrouwen in mezelf op te bouwen in het kunnen rondkomen van €880 per maand. 





Vergezel ons op de Reis naar Leven!



GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/
 

Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 
 
Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Relatie-ondersteuning www.desteniiprocess.com/courses/relationships





Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit



Reacties

Populaire posts