Dag 322 Met Mildheid naar Mezelf Kijken als Fysieke/Zelfondersteuning

In relatie tot het aspect van Zelf-Zorg en Hoe dit in/als jezelf te Vestigen is het ook interessant de blogpost van Anna Brix Thomsen te lezen:
What is Self-Care and How can We Establish it Within Ourselves? DAY 209


Onvrede/ontevredenheid in/met Zelf is een belangrijke grond waarop het consumentisme is gebouwd in de wereld en dus belangrijk voor ons om ernaar te kijken en het af te kunnnen bouwen/breken om zodoende het bestaan in en als een allesconsumerende geest te kunnen stoppen.

Het punt kwam weer op dat ik eerst vrede dien te hebben -- ook wel 'gelijkstaan aan' genoemd -- met de punten die ik wil veranderen in mezelf. Zoals bijvoorbeeld dat ik angst ervaar in mijn nieuwe levenssituatie, dat ik het mezelf kwalijk neem dat ik het denken niet kan stoppen, dat ik niet weet hoe van hieruit verder te moeten qua mijn loopbaan in het systeem, 's nachts laat doorwerken en 's ochtends zogenaamd laat op, enzovoort. Zo blijf ik alleen maar hangen in het bewustzijn/de bewustzijnsenergie rondom deze punten en trek/depleteer daarmee mijn lichaam als mijn wezenlijkheid leeg. Dit is schadelijk voor mezelf als ook voor mijn omgeving als het verengde bewustzijnsveld waarin we allemaal verbonden zijn. Niets blijft zonder consequentie.

Ik zal met mildheid naar mezelf en anderen als mezelf dienen leren te kijken. "De milt heeft zoets nodig" - zoet als de liefde voor zelf. Met zelfliefde = zelfgelijkheid naar mezelf kijken is wat de milt vraagt van mij als wezenlijkheid van bestaan. En als mijn milt dan weer in evenwicht met zichzelf is, kan ik in evenwicht met mezelf zijn.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het weer als een schijnbare 'compleet' nieuwe realisatie te laten komen dat ik eerst vrede dien te hebben met wat me dwars zit in plaats mezelf te realiseren dat 'vergeten' een kunstje is van de geest om mezelf niet te realiseren en veranderen als leven. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te luisteren/kijken wat de milt me wilt vertellen omdat ik klaarblijkelijk de voorkeur geef aan zelfoordeel in plaats van aan zelfliefde - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb oordeel in de geest boven liefde als adem als mezelf te laten gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard hebte denken dat 'mild' is dat alles maar toesta in mezelf in plaats mezelf te realiseren dat dat helemaal niet hetzelfde hoeft te zijn omdat mild zijn en toch 'tough love' elkaar niet uit hoeven te sluiten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mild te zijn in de punten die ik in mijn proces van het deprogrammeren en herprogrammeren van mezelf en mijn menselijk fysieke lichaam tegenkom.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn organen als de milt aangetast te hebben in het mezelf hard oordelen in plaats mezelf te omarmen wie ik ben in dit stadium en van hieruit verder te werken aan zelfverandering en zelfverantwoordelijkheid te nemen voor alles als mezelf.






Ik stel mezelf ten doel dit systeem van onvrede met mezelf net zolang te tackelen totdat het niet meer bestaat.

Ik stel mezelf ten doel vrede te hebben met/gelijk te staan aan de angst die ervaar in mijn nieuwe levenssituatie.

Ik stel mezelf ten doel vrede te hebben met/gelijk te staan aan aan dat ik het mezelf kwalijk neem dat ik het denken niet kan stoppen.

Ik stel mezelf ten doel vrede te hebben met/gelijk te staan aan dat ik niet weet hoe van hieruit verder te moeten qua mijn loopbaan in het systeem.

Ik stel mezelf ten doel vrede te hebben met/gelijk te staan aan het 's nachts laat doorwerken en 's ochtends zogenaamd laat opstaan.

Ik stel mezelf ten doel mezelf te vergeven wanneer ik weerstand ervaar bij het in de foetushouding liggen in bed.





Vergezel ons op de Reis naar Leven!



GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/
 

Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 
 
Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Relatie-ondersteuning www.desteniiprocess.com/courses/relationships





Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit


Reacties

Populaire posts