Dag 323 Verandering vindt Niet Plaats door Revolutie maar Feitelijk door Politiek

Er zijn Heel veel Dingen die we kunnen doen, maar we doen het niet. De enige manier om dit te veranderen is Niet door Revolutie, maar het is in Werkelijkheid door Politiek. Politiek is het Fascinerende Interessante ding dat In Feite Legitiem en Legaal is als een manier om de Wereld te Veranderen, kortweg door Stemmen of Betrokken te Raken in het Formeren van Politieke Partijen die Werkelijk een Constitutionele Verklaring van de Rechten Presenteren, Verzekerend dat Alle Wetten die bestaan daarop Afgestemd zijn, Verzekerend dat Alle Noodzakelijke Preventies die Verzekeren dat een Leven dat het Beste is voor Iedereen Gebeurt op Aarde - al dat soort dingen Gebeuren door Politiek, door de Regering. En de Regering is Niet 'Slecht', de Regering is het Product van De Mensen. Als Regeringen 'Slecht' zijn zoals vele Paranoïden Beweren, dan zijn Ze zelf Slecht omdat Zij Degenen zijn die de Regering in de eerste plaats Creëerden, zij hebben Geen Alternatief = dat is nogal een Probleem. Men Zou niet Moeten Oordelen: Je Zou voor Oplossingen en Alternatieven moeten Kijken.

Zolang Je Geen Oplossingen en Alternatieven Hebt = Je Bent aan het Oordelen.

Als Je een Oplossing en Alternatief Hebt - het is Niet Langer een Oordeel, het is Dan Gezond Verstand Redeneren.

Sluit Je bij Ons aan op een Zeer Belangrijke Reis
Paragraaf uit Day 403: Religious Paranoia




Zelfvergeving in de schoenen van mensen met 'anti-politieke sentimenten':     


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat er heel veel dingen die ik kan doen, maar ik doe het niet. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het systeem slechts door middel van politiek kan veranderen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat om de dingen te veranderen dit niet door revolutie gaat, maar in werkelijkheid door politiek. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat politiek het interessante ding is dat in feite legitiem en legaal is als een manier om de wereld te veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik door te stemmen of betrokken te raken in het formeren van politieke partijen die werkelijk een constitutionele verklaring van de rechten presenteren, kan verzekeren dat alle wetten die bestaan daarop afgestemd zijn en dat alle noodzakelijke preventies die verzekeren dat een Leven dat het Beste is voor Iedereen gebeuren op Aarde.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat al dat soort dingen gebeuren door politiek, door de regering. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vinden/denken dat de regering slecht is in plaats mezelf te realiseren dat ikzelf slecht ben omdat ik degene ben die de regering in de eerste plaats creëerde, ik heb geen oplossing - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het nogal een probleem is geen oplossing te hebben. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te oordelen in plaats naar oplossingen en alternatieven te kijken/zoeken.

~

Ik stel mezelf ten doel de dingen die ik kan te doen.

Ik stel mezelf ten doel mensen te onderwijzen dat het systeem slechts door middel van politiek kan veranderen. 

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat dingen veranderen niet door revolutie gaat, maar in werkelijkheid door politiek. 

Ik stel mezelf ten doel gewaarzijn te brengen dat politiek het interessante ding is dat in feite legitiem en legaal is als een manier om de wereld te veranderen.

Ik stel mezelf ten doel te stemmen en betrokken te raken in het formeren van politieke partijen die werkelijk een constitutionele verklaring van de rechten presenteren.




Vergezel ons op de Reis naar Leven!

GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy)


Eqafe online winkel voor zelfperfectiemateriaal    

Relatie-ondersteuning





 

Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit



Reacties

Populaire posts