Dag 325 Resonante Energiebezetenheid bij het Zien van Spullen in Huis

Probleem

In onze online vergadering laatst kwam het onderwerp ter sprake van het ervaren van veranderingen in zelf bij het zien van bepaalde spullen in huis wanneer we rondkijken. Al een tijd kan ik duidelijk zien dat wanneer ik 's ochtends wakker word en opsta ik al gauw daarna last krijg van deze veranderingen in mezelf hetgeen een resonante energiebezetenheid is; deze is gebaseerd op het met mijn 'geestesogen' zien van mijn kleding en andere spullen in de ruimte waar ik slaap. Hierdoor kom ik dus na het wakker worden al snel in een staat van bewustzijn -- een angst voor verlies -- en ben ik niet vrij van bewustzijn door de emotie van angst in mezelf toe te staan. Deze angst is tot onlangs zo pregnant geweest omdat ik in mijn nieuwe financiële situatie zelf stabiel moest worden.

Ook als ik in de 'kamer van mijn ex' komt ervaar ik de energie van verdriet en 'verlangen naar hem/met hem te zijn' specifiek wanneer ik 'zijn kast' opendoe en nog wat kleding zie liggen en ruik.


http://www.studiosenero.nl/images/stories/gallery/Logo/13_Logo_Resonantie.jpg


Oplossing:

Bij hevige angsten dient er altijd zelfvergeving uitgeschreven te worden voorafgaand aan een adequate verwijdering en een effectieve zelfcorrectie en zelfverandering te kunnen leven. 


Zelfbeloning:

Vrij van bewustzijn bewegen na het opstaan en door de verdere dag en het huis en het leven. Herinneringen doden. Geen gehechtheden.





Vergezel ons op de Reis naar Leven!



shutterstock_134283407-[Omgezet]GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/
 

Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 
 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Relatiecursus www.desteniiprocess.com/courses/relationships





Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts