Dag 326 Zien door mijn Zelfzuchtige Filter van Bewustzijn | Zelfvergeving/Oplossing

Nu als je naar iemand/iets kijkt, dient je geest het doel te spiegelen wie je bent in relatie tot wat je ziet, maar ongelijknamig een werkelijke spiegel reflecteert je bewustzijn een materie niet zoals het is. Het reflecteert een materie zoals je bent en jezelf hebt geaccepteerd en aanvaard te zijn en worden door en als bewustzijn. 
M.a.w. je ziet dingen niet direct hier voor wat ze zijn, je ziet ze zoals jij bent, hetgeen betekent door je zelfzuchtige filter van bewustzijn.


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te veranderen wanneer ik bepaalde spullen in huis zie bij het rondkijken. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb wanneer ik 's ochtends wakker word en opsta al gauw daarna last te krijgen van veranderingen als resonante energiebezetenheid bij het zien met 'mijn geestesogen' van de fysieke aanwezigheid van spullen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de energie van angst voor verlies te verbinden met de spullen die ik zie met mijn geestesogen.


http://plzcdn.com/ZillaIMG/6f00b99843c63f580e2725ddb074ccd4.jpg


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de spullen te zien door mijn zelfzuchtige spiegel van bewustzijn want bewustzijn is angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een substantie te reflecteren zoals ik ben en mezelf geaccepteerd en aanvaard heb te zijn en worden door en als bewustzijn in plaats de dingen hier direct te zien zoals ze zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf van de spullen/materie/wat hier af te scheiden in bewustzijn door de deelname in angst.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard te zien, realiseren en begrijpen dat zolang ik een reactie ervaar in relatie tot wat ik zie - ik afgescheiden ben in en als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf in een staat van bewustzijn te komen door mijn zelfzuchtige karakter van angst voor verlies.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te rechtvaardigen dat ik in een staat van bewustzijn als angst moet komen door mijn financiƫle situatie - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard geen verantwoordelijkheid te nemen voor mijn leven maar te leven voor een ander.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb voor een ander te leven.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de energie van verdriet en 'verlangen naar mijn ex/met hem te zijn' te ervaren wanneer ik specifiek 'zijn kast' opendoe en nog wat kleding zie liggen en ruik in plaats gewoon de dingen te zien voor wat ze zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in herinneringen te gaan/gedachten te hebben omdat ik weerstand bied aan allEEN zijn met mezelf.


Vergezel ons op de Reis naar Leven!


shutterstock_134283407-[Omgezet]GRATIS Desteni 'Ik' Proces Lite (+ buddy) http://lite.desteniiprocess.com/
 


Desteni 'Ik' Proces Pro (+buddy) www.desteniiprocess.com 
 

Eqafe zelfperfectiemateriaal www.eqafe.com
 
Relatiecursus www.desteniiprocess.com/courses/relationships





Belangrijk Zelfonderwijs over de Realiteit

Reacties

Populaire posts