Dag 330 Krolse Poes en in een Impasse Door Geld

Probleem:

De poes is nu steeds vaker krols en ik vind dit heel naargeestig om te zien en horen. Door de krolsheid van de kat worden er bij mij steeds allerlei gevoelens en emoties getriggerd die ik nog niet kan stoppen. Elke keer trap ik er weer in - in mijn reacties. Deze dien ik te stoppen -- daarnaast kan ik de poes ook laten steriliseren. Dit laatste zit er de komende tijd niet in omdat ik het niet kan betalen. Vandaag vernam ik dat het € 160 ging kosten. Ik baal hiervan, de kat eet ook bijna niet en steekt bij elk stemgeluid dat ik maak haar kont in de lucht en gaat ze heel raar lopen. Oja, en erbarmelijk mauwen.


 Voordelen sterilisatie
  
- geen kans meer op dracht
- geen kans meer op baarmoederontsteking
- sterk verminderde kans op melkklierkanker
- verminderde kans op suikerziekte
- gesteriliseerde poezen blijven dichter bij huis, daardoor minder kans om verkeers-slachtoffer te worden.
- de poes wordt niet meer krols. 


De krolsheid kan veel overlast veroorzaken, bovendien trekt het katers aan die onder uw raam gaan zitten schreeuwen en de buurt onder sproeien


 
Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb om de krolsheid van de kat afschuwelijk te vinden. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb vanaf het begin al te reageren op de krolsheid van de kat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het heel naargeestig te vinden om de kat te zien en horen wanneer ze krols is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard hebhet wel fijn te vinden dat de poes haar nageltjes niet uitzet wanneer ze krols is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te balen als de poes krols is. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb de reacties op de kat te stoppen. 

Tot zover even.. 



Reacties

Populaire posts