Dag 334 Oplossing: Mijn Geest bevrijden van Geldbewustzijn

Voor context: dit is een vervolg op het blog van gisteren Dag 333 Transcendentie is Mezelf Confronteren met Mezelf

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet om hulp te vragen als ik twijfel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb heel luchtigjes te zeggen dat ik iets kan of begrijp terwijl ik niet echt zeker ben van het specifieke ding dat ik moet doen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een lichte angst te ervaren dat er mensen staan te kijken als ik sta te stuntelen met mijn fiets - en hierin vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te ervaren alsof ik sta te stuntelen met mijn fiets in plaats mezelf te realiseren dat ik gewoon bezig ben met wat hier in de realiteit de kwestie is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf offset te ervaren dat de dag er ineens heel anders uitziet - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de dag/toekomst in te delen in mijn hoofd/geest in plaats alles open te houden en adem voor adem te zien/handelen in het moment hier en nu.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in toekomstscenarios in mijn geest als 'veiligheid'.
 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in paniek uit te willen barsten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het klote te vinden
dat de  binnenband en buitenband kapot is - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken "dat gaat me geld kosten" en "ik kan de post niet bezorgen terwijl ik daar zin in had" 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb helemaal bepaald te worden door geld, dat ik me laar controleren en sturen door geldbewustzijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een enorm gevoel van balen te ervaren omdat ik me realiseer dat tijd en geld on my mind zijn - en hierin vergeef ik
mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb onmiddellijk in mezelf op te staan en vergeving toe te passen op het gevoel van balen in de geest. Ik realiseer me dat ik het geestsysteem voed en mezelf niet stuur in aanwezigheid als fysiek wezen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te redeneren dat de fietsenmaker die band dan niet kan maken in plaats het rechtstreeks te vragen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb al zo offset te zijn dat ik geen richting meer kan geven aan de gebeurtenis als mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te beïnvloeden/bewogen te zijn door de gedachte dat de fietsenmaker snel weg moet en ik niks meer kan vragen.


Full_money-consuming-our-minds-the-soul-of-money
Money Consuming our Minds - The Soul of Money

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de gedachten "het is niet okee voor degene die mij moet vervangen" en "het is nu laat om de post nog te beginnen te bezorgen", omdat ik me realiseer dat ik mezelf niet stuur maar bestuurd wordt door gedachten en emoties.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in aller ijl te zijn en 'vergeten' zelfvergeving toe te passen terwijl ik zie dat ik bijv. 'heel gemakkelijk' aan het opgeven ben in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb zo snel op te geven en dit terugkerend fenomeen niet te willen stoppen als het zijn lelijke kop weer toont.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in "een het is te laat in mijn geest" als ik eigenlijk maar een uur later ben dan 'normaal'.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het werk niet gewoon gedaan te krijgen ondanks wat er zich heeft afgespeeld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het meest beïnvloedt te worden door het geld dat het me gaat kosten en daar ontzettend van te balen in plaats mezelf te realiseren dat ik mezelf ontzet/offset door het voortdurende gevoel van verliezen in mijn leven. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de gedachte "geen inkomsten van werk maar wel onkosten aan mijn fiets" omdat ik me realiseer aan het rekenen te zijn in mijn geest in plaats mezelf hier te sturen in eenheid en gelijkheid met wat hier is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de gedachte
"het is te laat om nog post te bezorgen" in plaats mezelf te realiseren dat dat alleen maar in mijn hoofd zit en niet echt is.



Ik ga de verbintenis met mezelf aan om mezelf te bevrijden van het powering of disempowering geldbewustzijn.

Ik ga de verbintenis met mezelf aan verder te gaan met mezelf te assisteren en ondersteunen mijn angsten gerelateerd aan geld onder ogen te zien om ze los te laten.


Ik ga de verbintenis aan de consequenties onder ogen te zien van het vasthouden van angsten over geld in mijn leven.




Reacties

Populaire posts