Dag 341 Attractiemechanisme bij het Zien van Plaatjes Ontbloot

Probleem:

Zo hier adresseer ik eens even wat ik ervaar als ik een 'onderbuik' zie van mannen. Dit moet dan voor mij als mijn geest een specifiek 'plaatje' zijn waarbij de buik zeker geen teveel bolling mag vertonen en de prononceringen aan beide zijden boven het heupgedeelte moeten zijn als ongeveer op onderstaande afbeelding.



Het is een vrije acute reactie die in mijn geest opkomt en 'werkt' uit als een warm gevoel in mijn benen wat optrekt naar boven, langs mijn genitaliƫn naar mijn buik. Met mijn ex had ik dit ook en had dan de onbedwingbare behoefte het lichaam/de huid te voelen. Ik besef dat dit een zelfprogrammering van mijn zelfzuchtige krokodillenhersenen is die uit zijn op het gewin van een positief/lekker gevoel/energie in mijn geest-lichaam. Mijn adem wordt veel korter en even later bevind ik mij in de geest van een verlangen naar/fantaseren over seks. Wat zelfs zo ver gaat werkelijk op zoek te gaan naar een man om seks mee te gaan hebben. Dit is steeds erg onpraktisch en absurd en moet er dan ook aan gaan staan dit te verwijderen alhoewel ook steeds een weigering/weerstand bestaat dit te stoppen. Het heeft het karakter gekregen van een verslaving met de ogen als masturbatiemachines. Praktisch gezond zal moeten prevaleren en ik ga eens goed opletten hoe dit triggerpunt eruit ziet.


Reacties

Populaire posts