Dag 342 Seksualisering van de Fysieke Realiteit | Oplossing/Vergeving

Voor context zie Dag 341 Attractiemechanisme bij het Zien van Plaatjes Ontbloot

Oplossing:

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een reactie te ervaren bij het zien van een 'onderbuik' zie van mannen met de specifiteiten/plaatje dat er geen teveel bolling mag zijn en de prononceringen aan beide zijden boven het heupgedeelte moeten zijn als ongeveer op onderstaande afbeelding.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat zolang ik een reactie ervaar op iets/iemand ik afgescheiden ben van mezelf in mezelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een reactie die in mijn geest opkomt te laten uitwerken als een warm gevoel in mijn benen wat optrekt naar boven, langs mijn genitaliën naar mijn buik. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de onbedwingbare behoefte te hebben het lichaam/de huid van een man te voelen die aan de signatuur voldoet waarmee mijn geest resoneert.






Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn hersenen als mijn lichaam te (over)spoelen met een positief/lekker gevoel/energie van de geest. 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb substantie te gebruiken voor de energie van een sexueel gevoel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb substantie te gebruiken om een high te creëren en helemaal weg te floaten in het gevoel wat ik ervaar.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn adem te korten en verzwaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mijn geest in te gaan en deel te nemen aan een verlangen naar/fantaseren over seks. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te laten bezitten door seks tot de gradatie dat iets van de fysieke realiteit geseksualiseerd wordt. 
Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb op zoek te gaan/te gaan jagen naar een man om seks mee te gaan hebben. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik seks moet hebben in plaats mezelf te realiseren dat ik denk dat ik seks moet hebben omdat ik eraan denk/erover fantaseer via beelden van buiten die ik in mijn geest terugbeleef.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb beelden van blote mannenlijven in mijn geest te copieren die ik buiten mezelf zie, deze te internaliseren en er vervolgens mee aan de haal te gaan in en als het fantaseren van een penetratie en verhitte seks.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een weigering/weerstand te ervaren dit seksuele gevoel te stoppen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een karakter te krijgen van een verslaving met mijn ogen als masturbatiemachines

* * *

Ik stel mezelf ten doel de geseksualiseerde banden die ik heb met de fysieke realiteit te ontbinden door een proces van zelfverandering.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen deel te nemen in fantasieën wanneer ik een blote mannenbuik zie die ik als aantrekkelijk waardeer in de geest.

Ik stel mezelf ten doel te stoppen mijn ogen te misbruiken als geestmasturbatiemachines.

Ik stel mezelf ten doel me gewaar te zijn als het triggerpunt opkomt om er doorheen te ademen.


Reacties

Populaire posts