Dag 364 Geluk is afhankelijk van geld


We kijken naar hoe de mensheid naast elkaar kan bestaan ​​op een manier waar sprake is van echte vrijheid, echte individuele vrijheid en echt geluk en één ding weten we allemaal: Geluk is afhankelijk van geld. Met Basisinkomen Gegarandeerd: zal iedereen een stukje geluk hebben. 


 Fantasiën zijn leugens en herinneringen zijn leugens

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat echte vrijheid, echte individuele vrijheid en echt geluk afhankelijk is van geld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het gevoel van ongelukkig zijn door de voortdurende zorgen om mijn overleving/voortbestaan te onderdrukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het ongelukkige gevoel te onderdrukken omdat ik denk dat ongelukkig zijn slecht is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het woord ongelukkig als 'slecht'/'negatief'/'fout' in de geest te waarderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb compleet gestoord te worden door zorgen over geld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken en geloven dat geld niet gelukkig maakt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de indoctrinatie dat "geld niet gelukkig maakt" aan te nemen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat we gehersenspoeld zijn met "geld maakt niet gelukkig" propaganda door de elite.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dat het me heel veel moeite kost ervoor uit te komen dat ik mezelf ongelukkig voel doordat ik voortdurende geldzorgen heb.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een geld/wereldsysteem toe te staan waarin niet voor iedereen gelijkelijk wordt gezorgd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het geldsysteem dat ik hier op aarde vond nadat ik geboren was aangenomen te hebben in plaats mezelf te realiseren hiermee de satan aangenomen te hebben.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het ongelukkige gevoel dat samenhangt met geldzorgen te onderdrukken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te weten hoe ik rond moet komen totdat het basisinkomengarantiesysteem wordt ingevoerd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb met gedachten te spelen om seks voor geld te hebben - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in de gedachte van seks te hebben voor geld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat geluk en ongeluk bestaan als polariteitsvergelijkingen van de geest om strijd in mezelf op te wekken.

Reacties

Populaire posts