Dag 381 Wat ik aandacht geef zal zich versterken

Ik ga verder in het punt dat ik mijn werk als postbezorger zwaar ervaar. Voor context zie betreffende blog. Vandaag zei iemand tegen me "mijn uitputting de ruimte te geven" waar ik mee wil gaan werken. Dus, ik wil mezelf schrijven naar een gelijk staan aan mijn ervaring, mijn werk en mezelf de ruimte leren geven de vermoeidheid toe te laten, te accepteren in plaats van ertegen te vechten.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb verzet te bieden tegen mijn uitputting.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik door verzet te bieden tegen mijn vermoeidheid/uitputting het blijft voortbestaan en dat waar ik tegen vecht ik zal versterken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mezelf de lichamelijke rust gunnen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf weerstand te bieden aan de vermoeidheid.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat als ik de vermoeidheid toelaat ik dood ga.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de grote wijken als zwaar te CONnoteren in plaats ze gewoon grote wijken te noemen.

Wanneer en als ik mezelf realiseer een grote wijk zwaar te noemen - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik mezelf conditioneer met mijn woorden als reacties uit het verleden. In plaats - stap ik uit de ladingen die ik geef aan mijn ervaringen en wandel ik hier in eenheid en gelijkheid met het bestaan. Ik omarm eventuele uitputtingsverschijnselen als mezelf.

Wanneer en als ik mezelf realiseer mezelf af te scheiden van mijn eigen ervaring van uitputting - stop ik en adem ik - ik realiseer me dat ik mijn innerlijke realiteit niet kan veranderen door mezelf ervan af te scheiden. In plaats - ga ik gelijkstaan aan mijn ervaring , mijn werk en mezelf in mijn werk.



Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat het verzet bieden een negatieve energielading aan mijn mezelf als mijn lichaam geeft en ik in een vicieuze cirkel terecht kom.


Ik stel mezelf ten doel mezelf te stoppen verzet te bieden.

Ik stel mezelf ten doel gelijk te gaan staan aan mijn uitputting door mijn werk.


Reacties

Populaire posts