Dag 385 Vroeger naar bed - mezelf herprogrammeren


Mede in het kader van mezelf stoppen uit te putten heb ik vandaag besloten wat vroeger naar bed te gaan. Dit heeft best een poos geduurd voor ik dit besliste maar wel wenste. Van rond 02.30 uur naar bed gaan naar om 01.45 uur aanstalten maken naar bed te gaan want tussen half 9 en 9 ontwaken is net wat te laat. En 8 uur ontwaken is net mooi. 

Ik herinner me dit als kind/tiener ook niet naar bed te gaan als ik dat wil.




Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mezelf te bewegen tot eerder naar bed gaan als ik dat eigenlijk wil. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het uit te stellen mijn bedtijd te veranderen - en dus vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb uit te stellen mezelf te veranderen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf dwars te zitten door net niet eerder naar bed te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb helemaal vast te komen zitten in een spoor dat ik heb ingezet. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb bang te zijn dat ik de dingen niet afkrijg voor 02.00 uur. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb heel ontevreden met mezelf te zijn dat ik mezelf niet veranderd krijg in het punt van eerder naar bed gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat het beter is vroeg naar bed te gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat laat naar bed slecht is omdat ik dat geleerd heb als kind van mijn ouders en omgeving. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik een goed persoon bed als ik 'op tijd'/vroeg naar bed ga.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat de ochtendstond goud in de mond heeft.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat mensen die vroeg opstaan betere mensen zijn. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik een goed mens ben door voor dag en dauw op te staan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te definiƫren als een ochtendpersoon.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in "ik ben dit" "ik ben dat" uitspraken als de gelover karakter.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb van het ene uiterste in het andere uiterste te leven en niet te zien, realiseren en begrijpen dat bestaan tussen twee uitersten geen leven is maar een ontwerp van polariteiten van de geest om strijd in mezelf op te wekken zodat ik emoties en gevoelens ga ervaren en niet vrij ben hier in elk moment maar bewogen wordt door de energieƫn van bewustzijn wat geen leven is.


Tot zover, want het is bijna 01.45 uur: tijd om naar bed te gaan lol.


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts