Dag 391 Wanneer Verlangens Overweldigend Worden - Atlantiërs' Ondersteuning

Wat de energie van verlangen doet in de geest-lichaamrelatie. Voor context luister When Desires becomes Overwhelming - Atlanteans' Support - Part 66 Wat fascinerend is aan verlangen, is zijn veelvuldige aanhechting met angst. We zijn in een verlangen maar tegelijkertijd zal er een angst zijn.

De laatste paar dagen ervaar ik een sterk verlangen naar seks dat ik op iemand projecteer die ik net heb leren kennen. Het is al zo een jaar 'hangende' in me sinds mijn ex weg is, dus nu wordt het tijd om er eens 'richting' aan te gaan geven. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb een seksueel verlangen als een overweldigende ervaring te ervaren. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb de natuur van verlangen niet te kunnen weerstaan. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb als het verlangen naar seks komt op een manier het te willen maar het ook niet te willen omdat ik enerzijds deelneem in allerlei gebeurtenissen/dingen/relaties uit het verleden en anderzijds spoelt het alles weg in mijn geest en wil ik er gewoon voor gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb gewoon zonder de consequenties te overwegen voor het verlangen naar seks te willen gaan en naar diegene te gaan waar ik seks mee wil.


File:Lust - The Seven Deadly Sins 01.jpg

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb compleet verdeeld te zijn in mezelf over wat ik moet doen, wel of geen seks/one night stand.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in een intern conflict te gaan van "ik wil wel" maar "ik wil ook niet".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf niet te kunnen stoppen omdat ik de golf van gevoelens onweerstaanbaar vind voelen, niet realiserend dat ik mijn lichaam verslaafd maak/programmeer met de stoffen die verantwoordelijk zijn voor 'dit gevoel'. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het verlangen te ervaren als dat ik per se met hem moet zijn.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb totaal overdonderd te zijn dit seksueel verlangen te ervaren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb te denken dat ik echt een keer seks moet hebben in plaats mezelf te realiseren dat ik door dit steeds te denken de energie er mee opbouw.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb voortdurend te twijfelen of deze energie van verlangen opgebouwd is uit afvalenergie van deelname in gevoelens en emoties of dat het gewoon een wil is tot fysieke expressie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb de wet van aantrekking enerzijds als leuk te ervaren maar anderzijds als lastig.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb mijn kop in het zand te willen steken voor de gevolgen als ik wel met iemand zo gewoon naar bed ga.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en gepermitteerd heb verlangens te onderdrukken en daarbij niet te realiseren dat deze er later versterkt uit zullen komen.


Hoe dan ook stel ik mezelf ten doel de methode te oefenen in geval when desires become overwhelming:

De energie verzamelen in de solar plexus, dan omhoog brengen naar de hartstreek en vandaar met de adem uit het lichaam naar buiten duwen. Zo zou ik dan energie teruggeven aan substantie, waar het oorspronkelijk uit gemaakt was.  

Ik stel mezelf ten doel de energie van verlangen los te maken van mijn lijf/te aarden. Ik realiseer me dat het sekssysteem vastgehecht zit in mijn lichaam. Ik realiseer me dat ik hiervoor wil vallen omdat het in het lichaam geprogrammeerd zit.


Tot zover voor nu...     

Reacties

Populaire posts