Dag 406 Inkomstenbelasting betekent feitelijk achteraf nog meer van je loon laten stelen

Vandaag kreeg ik een aanslag inkomstenbelasting binnen over het jaar 2011. Dit betekent dat ik achteraf nog minder loon verdien dan ik al deed destijds bij de Jaarbeurs. Dit betekent dat ik het hele komende jaar weer afbetaal aan iets dat helemaal niet zou moeten bestaan: inkomstenbelasting moet zo snel mogelijk worden afgeschaft in het basisinkomen/leefbaar inkomen systeem. Dus de belastingwetten moeten worden herschreven op velerlei punten. Die belastingwetten die niet goed zijn = niet het beste zijn voor iedereen, worden afgeserveerd.


Inkomstenbelasting eenmanszaak


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb me te verdiepen in belastingen en te zien, realiseren en begrijpen dat het afdragen van inkomstenbelasting ronduit absurd is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een systeem te accepteren waarbij belasting wordt geheven over inkomsten omdat ik denk dat het nodig is omdat het er al was toen ik geboren werd.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een systeem te accepteren waarbij de werknemer een groot deel van zijn inkomen moet afstaan aan een instantie waarvan we geen volledige inzage en transparantie hebben waar het heen gaat.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat inkomstenbelasting feitelijk betekent achteraf nog meer van je loon te laten stelen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat ik bestolen wordt door de overheid onder de noemer van verantwoorde en doelmatige besteding van overheidsmiddelen, hetgeen feitelijk niet terug te zien is in de bevolking.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen wat de Belastingdienst, onderdeel van het ministerie van Financiƫn, eigenlijk doet met onze inkomstenbelasting, want per saldo wordt de gemiddelde inwoner van Nederland armer.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb scheitziek te worden van steeds weer achteraf vanalles te moeten gaan betalen hetgeen mijn cash flow heel negatief benadeelt en als het mijn cash flow benadeelt, benadeelt het de economie in zijn geheel.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat schijtziek zijn/worden betekent dat ik me slachtoffer voel - en dus
vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me slachtoffer te voelen van het belastingsysteem. Ik realiseer me dat ik geen verantwoordelijkheid heb genomen om een verschil te maken.


Reacties

Populaire posts