Dag 416 Gelukkig Nieuwjaar is afhankelijk van geld

We kijken naar hoe de mensheid naast elkaar kan bestaan ​​op een manier waar sprake is van echte vrijheid, echte individuele vrijheid en echt geluk en één ding weten we allemaal: Geluk is afhankelijk van geld. Met Leefbaar Basisinkomen Gegarandeerd: zal iedereen een stukje geluk hebben.
Ik kom er vandaag achter dat ik er toch een stukje indoctrinatie in mijn geest/lichaam zit dat zegt dat geluk niet afhankelijk zou zijn van geld. Wat een bull shit. Wie komt dat ten goede dat ik dat denk? Aan degenen die het geld binnenharken. Gewoon ordinaire propaganda voor het volk. Silly me! Niet dat ik van de programmering ben dat ik zonder geld zou kunnen leven maar omdat ik er vandaag achter kom dat mijn inkomen het komende jaar wel eens ontoereikend zou kunnen worden omdat ik nu al bijna niet rondkom. Iets kopen buiten voedsel om bijv. kleding is onmogelijk. We worden helemaal uitgekleed door de overheid. Ik zou gerust = gelukkig zijn als ik een Leefbaar Inkomen zou hebben. We zijn met de Desteni groep dan ook bezig met een project/onderwijscampagne voor Nationalisatie Nieuwe Stijl als financiering van het Leefbaar Basisinkomen.  



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me te laten wijs maken dat geluk niet afhankelijk is van geld.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat de uitdrukking "geld maakt niet gelukkig" een leugen is, liegen tegen jezelf is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat men mij wil doen geloven dat "geld niet gelukkig maakt" zodat men ermee heen kan gaan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat mensen die denken dat een geldvrije samenleving in de nabije toekomst mogelijk is helemaal niets snappen van de systemen en reëel moeten worden.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb me te laten indoctrineren door nonsense als geluk is niet afhankelijk van geld in plaats mezelf te realiseren wie er beter van wordt door dit soort taal.


Ik stel mezelf ten doel mezelf niet meer wijs te laten maken dat geld niets met geluk van doen heeft.

Ik stel mezelf ten doel aan te tonen dat een geldvrije samenleving niet mogelijk is wanneer iedereen nog bestaat in en als eigenbelang als gedachten, gevoelens en emoties.


Ik stel mezelf ten doel elke keer te kijken bij woorden/uitdrukkingen wat er achter schuilt, wie er beter van wordt oftewel of het alleen belangen van specifieke mensen behartigt of dat het iedereen bevoordeelt. 

Tot zover...

Luister ook De Ziel van Geld series

Vergezel ons:
DAWN - Democracy Against War Now site - Breng je stem uit
Democracy Against War Now Facebook Groep
Equal Life Foundation - op Facebook
Living Income Guaranteed site
Desteni I Process Lite - Gratis cursus om je Reis naar Leven te starten
Journey to Life Group - op Facebook
 

Desteni Forum Nederland - Deel je zelf met andere Destonians
Destonian Social Network
Eqafe - Zelfperfectie ondersteuning

 

Reacties

Populaire posts