Dag 418 Zelfscripting/zelfvergeving naar balans tussen werken op het internet en fysiek werk


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het zitgebeuren weer uit de hand te hebben laten lopen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de ondersteuning van het timer op 45 minuten zetten helemaal te laten varen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het een beetje ridicuul te vinden zo'n maatregel in te moeten voeren in plaats mezelf te realiseren dat ik er helemaal geen gedachte/mening over hoef te hebben; ik test het uit in de fysieke realiteit.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet te weten wat dan te moeten doen in dat kwartiertje 'pauze' en dus maar door te gaan met het internetwerk. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb niet voldoende het belang in te zien van de balans tussen lichaam en geest als dat dat ook daadwerkelijk betekent mijn activiteiten daarop af te stemmen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb dit 'doorgaan' eigenlijk op basis van een angst van het niets te doen hebben te laten bestaan in plaats mezelf gewoon te realiseren dat ik vanalles kan doen aan kleine lichamelijke taken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te redeneren dat ik voor een groot aantal klussen veel meer tijd nodig heb - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te vinden/denken/geloven dat ik deze niet op kan splitsen in kleinere delen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb moeite te hebben met een balans aan te brengen in mijn online en fysieke realiteit activiteiten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het gek te vinden dat ik elke 50 minuten moet stoppen - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik gefractioneerd word van alles zo indelen in plaats mezelf te realiseren dat wie ik ben al gefractioneerd is door mijn deelname in angsten/gedachten en gevoelens.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb moeilijk mezelf te kunnen veranderen in dit punt.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst in mezelf op te wekken
door te participeren in mijn verbeelding/toekomstprojectie van een dag waarin elke 50 minuten stop met waar ik mee bezig ben op het internet.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb het gewaarzijn van tijd en ruimte - dat wat echt is - te verliezen met het pcwerk - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf als gewaarzijn te verliezen door niet hier in ruimtetijd te leven. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat ik ten aanzien van het huishouden/schoonmaakwerk heel lang achtereen een poetssessie moet doen en ook willen doen in plaats deze op te delen om zodoende de kwartiertjes 'pauze' dan praktisch te 'vullen' met fysieke activiteiten.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb gelijk alles op een lijst te plaatsen wat ik me opkwam het afgelopen etmaal.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb weerstand = angst te ervaren bij de gedachte dit uit te moeten/gaan voeren - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb angst te ervaren voor het onbekende.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb smoesjes in mijn geest aan te halen om niet een balans te creëren tussen mijn globale geest/internettijd en fysieke tijd - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb mezelf een afwisselende, dynamische flow te geven aan mezelf als leven. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in en te wisselen tussen de angsten/gedachten dat ik teveel fysieke dingen ga doen en dat ik te weinig fysieke dingen doe.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb deel te nemen in en te wisselen tussen de angsten/gedachten dat ik te weinig op het internet werk en dat ik teveel op het internet zit. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een afkeer te creëren tegen zowel op het internet werken door te lang achtereen te werken als tegen de fysieke activiteiten ondernemen. 


Ik stel mezelf ten doel het 50 minuten zitten + 15 minuten fysiek zijn weer op te pakken door middel van een timer en een lijst van dingen om te doen.

Ik stel mezelf ten doel een lijstje maken en ophangen hier om te voorkomen dat mijn geest gaat vinden dat iets niet kan in die korte tijd of dat ik nog wel langer kan doorwerken op de pc

Ik stel mezelf ten doel te realiseren dat ik niet inboet op tijd met mijn taken en dingen doen.



http://desteni.net Leven in Zelfoprechtheid één en gelijk als alles
http://desteni.org/nl/forum Nederlandstalig Desteni forum

http://lite.desteniiprocess.com FREE online course for self-improvement, self-help and self-forgiveness 
http://desteniiprocess.com Life Skills & Self-Mastery Online Courses

http://livingincome.me info & updates on Living Income Guaranteed
http://desteni.org
material that will support one within and through all aspects of life 
http://eqafe.com self perfection material, music & more store

Reacties

Populaire posts