donderdag 9 januari 2014

Dag 420 Zelfvergeving om de Geënergetiseerde Persoonlijkheid te Verlossen

Dit is een afhandeling van Dag 419 Geënergetiseerde persoonlijkheid rondom belastingpapieren verlossen

"Het doel van de belastingen/belastingdienst is om eenvoudige dingen ingewikkeld te maken om zo het grootste deel van het publiek uit te sluiten van debatten over de belangrijkste beleidsthema's die hun leven beïnvloeden."

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb de inleverdatum van papieren naderbij te zien komen en daarbij de angsten/emotionele energieën voelen accumuleren/opladen in plaats mezelf gewoon de tijd praktisch te realiseren als waarbinnen ik het gereed moet hebben. 


Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een herinnering van belastingpapieren invullen vast te houden in mijn geest/lichaam waarbij ik door de hoeveelheid gegevens die ingevuld moeten worden overweldigd raak en denk dat ik dat nooit kan.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb kwaad te worden dat de belastingen zo ingewikkeld gemaakt zijn - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf  niet toegestaan en aanvaard heb gelijk te staan aan de ingewikkeldheid van wat ik onder ogen zie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb te denken dat we oneindig vastzitten in hoe de belastingen nu geregeld zijn in plaats mezelf te realiseren dat we een akkoord kunnen vormen om de belastingen drastisch te vereenvoudigen. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb in paniek te raken dat ik die papieren niet kan invullen.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf door mijn geest in het ootje te laten nemen door te denken dat het om de inhoud gaat waar ik me druk om maak in plaats mezelf te realiseren dat het meer gerelateerd is aan de angstenergie.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het van angsten en fobieën niet zozeer de inhoud echt is in relatie tot wat het is dat ik verbeeld of projecteer waar ik me druk over maak maar dat het meer gerelateerd is aan de angstenergie zelf.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf niet toegestaan en aanvaard heb te zien, realiseren en begrijpen dat het een truuk van de geest is om mezelf niet toe te passen en realiseren binnen het afhandelen van (belasting)papieren.



Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb kwaad te worden en te schreeuwen en schelden omdat ik iets niet snel genoeg kan vinden en te denken dat alles nu te laat is.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb compleet geestbezeten te raken doordat ik iets niet op tijd af krijg en denk dat mijn hele leven nu instort - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb allerlei emotionele energieën in mezelf als mijn lichaam te creëren die nog tot in de avond duren om af te kalven/kalmeren. 

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb een gevoel van falen te ervaren - en hierin vergeef ik mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf van mezelf af te scheiden door een ervaring van de geest in mezelf op te wekken.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te overvallen met een gevoel van falen als een geënergetiseerde persoonlijkheid door deel te nemen in de gedachten "ik zie het niet meer zitten" en "ik heb het helemaal gehad".

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toestaan en aanvaard heb mezelf te laten sturen door bewustzijn als gedachten, gevoelens en emoties in plaats mezelf te sturen/bewegen binnen wat hier komt voor me om van te leren.

Ik vergeef mezelf dat ik mezelf toegestaan en aanvaard heb mezelf te belasten door/met/in het participeren in gedachten en emoties met het invullen van papieren.

Ik realiseer me door te luisteren naar de Fears & Phobias mp3 - de Introductie - dat ik een fobie heb ontwikkeld naar belastingpapieren en dat het meer gerelateerd is aan de angstenergie zelf dan aan de inhoud. Interessant!



Vergezel ons:
DAWN - Democracy Against War Now site - Breng je stem uit
Democracy Against War Now Facebook Groep
Equal Life Foundation - op Facebook
Living Income Guaranteed site
Desteni I Process Lite - Gratis cursus om je Reis naar Leven te starten
Journey to Life Group - op Facebook
 

Desteni Forum Nederland - Deel je zelf met andere Destonians
Destonian Social Network
Eqafe - Zelfperfectie ondersteuning

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen