Dag 428 Is de consequentie wie we zijn?


De eerste zin van het blog van Jeanne Consequence does not define me. Day 562 sloeg wel bij me aan: 
"Het is schokkend te hebben geleerd dat mijn fysieke lichaam een storing/uitvallen/verkeerde werking heeft".
Dit laat zien dat ik blijkbaar nog niet vrij ben van mijn angst/oordeel. Ik heb dit verschillende jaren ervaren als dat die fysieke consequentie mij definieerde. Verder schrijft ze:
"veel reacties komen op en het is gemakkelijk om bezeten te raken in angst, zelfoordeel, zelfmedelijden (hoe heb ik dit gecreëerd en toegestaan: is het generationeel Heb ik mezelf geduwd, geoordeeld, beschuldigd (etc) resulterend in een fysiek probleem?) - reacties, die, indien niet geadresseerd, subtiele persoonlijkheden creëert die energie verzamelen van, die een geloof veroorzaken dat de consequentie is wie ik ben."
Nee het is niet generationeel. Erfelijkheid heeft geen ziekte. Het heeft een incorrecte programmering. 


Het woord 'consequentie' uitgebeeld  in klei.: veel televisiekijken betekent een bril dragen.


Als ik het uitvallen van mijn lichaam kortom de ongemakken die ik ervaren heb en ervaar met en in mijn lichaam vertaal naar het engels kom ik op dis-ease, ziekte, iets waarvan we niet god/onze geest euvel willen duiden terwijl het overduidelijk de werken van de geest in het menselijk fysieke lichaam zijn die hun invloed doen gelden op en in de stof. Het lichaam vervormen. Ziekte is de incorrecte programmering van woorden in het Vlees waar al dat Leven is niet wordt overwogen of zelfs maar gerealiseerd.

Een fysieke storing/verkeerde werking dus als een lichamelijk gebrek waar ik een gebrek heb toegestaan en aanvaard in het overwegen en realiseren van al het Leven. 

Met het wandelen van het proces van het onder ogen zien dat de storingen van mijn fysieke lichaam ontstaan zijn door deelname in angsten ben ik dit vanaf 2009 gaan oplossen met adem, schrijven, zelfvergeving en zelfcorrectie totdat ik nu zie dat ik mezelf definieerde ALS de consequentie die ik had opgebouwd. Dit resulteerde erin dat ik lang dacht dat mijn lichaam niet meer goed zou komen toen ik van de week voor het eerst gewaar werd dat dit wel mogelijk is. Ik realiseer me nu dat ik de lichamelijke storingen niet BEN.

Reacties

Populaire posts