Dag 429 Wat is de relatie tussen positieve energie en projectie in hoe je geest je beheerst?

Een mega-interessant interview weer geheten Projection - Quantum Mind Self Awareness voor verder diepgaand zelfonderzoek:
Waarom gebruikt de Geest/Mind voornamelijk Projectie wanneer je iemand gaat ontmoeten of een ontmoeting plant met iemand waarmee je een positieve relatie hebt?

Waarom gebruikt de geest geen Projectie als het gaat om een ontmoeting met iemand met wie je een negatieve relatie hebt?

Welk systeem is betrokken in de ​​Geest-Lichaamsrelatie die dienovereenkomstig zal manifesteren of een simulatie van een Persoonlijkheid van de Geest inprent in het fysieke lichaam en zo bepalen wie en hoe je gaat worden?

Wat is de relatie tussen positieve energie en projectie in hoe mijn geest mijn ervaringen alsook mijn gedrag kan beheersen/controleren en bepalen in relatie tot een ander menselijk wezen? Bijvoorbeeld waar ik bijvoorbeeld op een toekomstig moment met een ander persoon beslis en dan wat er al gebeurt in mijn geest is waar mijn geest in de toekomst zal projecteren hoe ik vaststel wie ik ben in relatie tot dat menselijk wezen, een bepaalde ervaring en gedragspatroon manifesteer wat dan een specifiek persoonlijkheidssysteem activeert en daar ben ik dan al geset/ingesteld in wie ik ga zijn en hoe ik ga zijn gebaseerd op persoonlijkheidspodia in mijn geestbewustzijnssysteem.



Het is dus heel interessant om dit interdimensionaal/fysiek te observeren in hoe je ziet dat dit menselijk wezen terwijl ze simpelweg in een bepaalde omgeving zitten of staan en een telefoontje krijgen/plegen in relatie om met iemand af te spreken later die dag of later die week en ONMIDDELLIJK in dat moment zie je deze Witte Licht substantie als van het centrum van het lichaam bewegen op naar de zonnevlecht (solar plexus) en het hoofd in - het centrum van het hoofd. Uiteraard wat het eerste opkomt is een plaatje van de persoon die we gaan ontmoeten, dus daarvandaan is het zoals de Witte Licht substantie dit plaatje van een mens uitstraalde/opstraalde en nu zie je het plaatje van die mens in het midden van de geest en vandaar begint de projectie uit te spelen. In één moment deze verbeelding ziend van waar ik in relatie ben tot die persoon, waar ik heen ga, wat ik ga doen, wat ik ga dragen, hoe ik ze ga groeten, hoe ik mezelf ga ervaren en gedragen - het is als een hele simulatie die opengaat en manifesteert in het midden van de geest. En dáár in dat ene moment is men al onder controle - ons' zelf en expressie en gedrag zijn vooraf bepaald en vandaar op het moment dat die hele simulatie gedaan is, resoneert het vervolgens terug in de geest en het fysieke lichaam binnen dit platform/podium waar alles daarvan nu in de wacht staat. 


Tot zover een fractie van dit interview dat ik hier uitschrijf om er vat op te krijgen wat er gebeurde de één na laatste keer dat ik afsprak met een oude vriend waar ik afgelopen weekend voor het eerst na hele lang een nacht ben overgebleven. In een andere blog heb ik de anticipatie en teleurstelling omtrent afspraken en afgelaste ontmoetingen met mensen behandeld, afgehandeld/vergeven en gecorrigeerd maar nu wil ik gaan kijken naar ontmoetingen met mensen waar ik een positieve relatie mee heb en waar ik een negatieve relatie mee heb. Want wat duidelijk wordt is dat die positieve energie in feite een enorme hoeveelheid geaccumuleerde negatieve energie is die wordt gebruikt om daarmee allerlei plaatjes, scenario's, conversaties enz. enz. in de geest te creëren. Hilarisch gewoon...

Dat moet stoppen.

Reacties

Populaire posts